Gå til innhold

Analsex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt mye analsex og det er fantastisk, etter ca 15-20 ganger over en 6 måneders periode begynte jeg å bli godt utvidet, så nå kjører vi rett på med kun litt glidemiddel.

Har aldri opplevd problemer med lukkemuskel i etterkant, men skylling først er et must😉. Nå lengter jeg etter større saker enn kuken hans der bak.

Noen som han noen tips og erfaringer?

Anonymous poster hash: 6fc32...9bc

Videoannonse
Annonse
Gjest 100%naturlig
Skrevet

Har hatt mye analsex og det er fantastisk, etter ca 15-20 ganger over en 6 måneders periode begynte jeg å bli godt utvidet, så nå kjører vi rett på med kun litt glidemiddel.

Har aldri opplevd problemer med lukkemuskel i etterkant, men skylling først er et must😉. Nå lengter jeg etter større saker enn kuken hans der bak.

Føler du at det er veldig bra å gir et kick, bedre å sterkere orgasmer?

For meg ble det en himmelsk opplevelse, som å oppdage sex på nytt, gir meg eventyrlige orgasmer:-).

Jeg vil sterkt anbefale forskjellige buttplugs med vibrator. Du får forskjellige størrelser, alt etter eget ønske. Når du har blitt så erfaren, ville jeg forsøkt en størrelse som kanskje virker i overkant stor, bruk heller mye tid på å få den inn. Det vil gi et kick og ganske garantert ta deg til nye høyder.

Det er helt riktig det du sier, du får ingen problemer med lukkemuskel, den er like fast, har aldri opplevd problemer med lukkemuskelen, selv om jeg bruker stor butt. Bruk bare god tid, mye olje og det skal ikke være direkte smertefult. Hvis du gjør det sånn, vil ikke noe der bak skades!

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Det finnes også oppblåsbare butplugs, litt enklere å få inn og med kraftig vibrator. Gir en veldig oppfylt følelse og presser hardt mot g-punktet mitt. Det gir meg veldig intense og langvarige orgasmer og anbefales å prøve. Liker også godt de litt store som presser ut lukkemuskelen også samtidig er den hardere og mer direkte kontakt mot g-punktet å gir meg de aller sterkeste og heftigste orgasmene.

Skrevet

Jeg sliter med å få orgasme ved kun vaginal penetrering, men ved analsex får jeg nesten alltid super harde orgasmer.

Noen ganger når jeg er alene bruker jeg en dildo og presser inn noen ekstra fingre så å fylle meg opp. Tørr ikke helt å nevne dette for mannen min da han liker at det er trangt der bak. Buttplugg er ikke min greie, må ha penetrering inn og ut. Sett noen lesbe filmer der de forsøker å få inn en hel damehånd, usikker på om det er deilig, men leker litt med tanken....

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Jeg sliter med å få orgasme ved kun vaginal penetrering, men ved analsex får jeg nesten alltid super harde orgasmer.

Noen ganger når jeg er alene bruker jeg en dildo og presser inn noen ekstra fingre så å fylle meg opp. Tørr ikke helt å nevne dette for mannen min da han liker at det er trangt der bak. Buttplugg er ikke min greie, må ha penetrering inn og ut. Sett noen lesbe filmer der de forsøker å få inn en hel damehånd, usikker på om det er deilig, men leker litt med tanken....

Det er nok mye vanligere enn mange tror. Anal penitrering gir oftest super harde orgasmer og gjør at orgasmen blir langvarig og kommer mye lettere. Du kan trygt bruke butplugs, ikke noe problem og du blir garantret ikke videre, du forblir like trang. Det er vare å eksperimentere og nyt det, spesielt når du nesten ikke får orgasme uten å gjøre det.

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Skrivefeil, mente ikke butplugs, men dildo som er ganske stor, helt uproblematisk, du forblir like trang. Med vibrator vil det forsterke orgasmen ganske mye mer.

Skrevet

:hjerte:

Å må bare kommentere det, men elsker bildet! Skikkelig godsak han! ;)

Anonymous poster hash: 23fca...9a5

Ja sant ;D

Skrevet

Ville anbefalt silikonbasert glidemiddel til analsex, eller andre typer glidemiddel som gjerne er ment for analsex, da disse ikke tørker ut. Analsex skal ikke være vondt når man gjør det riktig, så ikke bruk bedøvende krem - når det gjør vondt er det tross alt kroppen som sier i fra at noe er feil!

Bruk ALDRI samme kondom i vagina som du gjør bak - det er oppskriften på vonde infeksjoner.

Bortsett fra det, gå sakte, bruk mye tid på oppvarming og forspill. Én finger, to fingre, tre fingre... helt til du føler deg klar for en penis.

Analsex er dritdigg( :fnise: ) når det er gjort riktig! Kos dere!

Anonymous poster hash: cb5b0...880
  • Liker 1
Gjest 100%naturlig
Skrevet

Ville anbefalt silikonbasert glidemiddel til analsex, eller andre typer glidemiddel som gjerne er ment for analsex, da disse ikke tørker ut. Analsex skal ikke være vondt når man gjør det riktig, så ikke bruk bedøvende krem - når det gjør vondt er det tross alt kroppen som sier i fra at noe er feil!

Bruk ALDRI samme kondom i vagina som du gjør bak - det er oppskriften på vonde infeksjoner.

Bortsett fra det, gå sakte, bruk mye tid på oppvarming og forspill. Én finger, to fingre, tre fingre... helt til du føler deg klar for en penis.

Analsex er dritdigg( :fnise: ) når det er gjort riktig! Kos dere!

Anonymous poster hash: cb5b0...880

Yess, jeg vet, super digg.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg vil anbefale deg å kvitte deg med forestillingen om at det er ekkelt med fingre og andre ting der; Skal du ha avslappet analsex så nytter det ikke med slike vrangforestillinger. Det psykiske er alfa-omega når det gjelder analsex.

AnonymBruker
Skrevet

Rensepumpe, hva er det? oO

Men jeg sitter også å er i tvil, men nå som han har nevnt det så lenge at han har lyst til det så har jeg fått utrolig lyst til å prøve dette også! :fnise:

Og da lar jeg den ligge å sløser heller med litt ekstra glidemiddel :laugh:

Oj, sorry for seint svar! En rensepumpe er en sånn greie som spruter vann inn i rumpa. Det er en sånn gummiball som suger opp vann, med en innførings"nål" på. Ligner litt på den greia man bruker til å suge snørr ut av nesa til babyer, bare i størrelse rumpe. Også spruter den inn vann i stedet for å suge ut. Så får du rensa godt opp der inne. Kjøpes på kondomeriet. :-)

Men hey, det er jo bare å prøve! Går det ikke, så går det ikke. No biggie. :-)

Anonymous poster hash: 01470...47e

AnonymBruker
Skrevet

Har et tips til deg og det er å slappe av :-) Jeg har gått fra å synes det er kjempe ubehagelig til at det er på grensen til orgasme deilig. Bruk masse glidemiddel og bli sikkerlig kåt før dere starter. Så lenge kjæresten din er forsiktig og ikke kjører på så går det nok bra.

Og forall del, pass på at du har vært på do før dere starter :fnise:

Anonymous poster hash: d38ce...0c0
Skrevet

Skal prøve mandag, og er litt nervøs... Jeg tenner jo veldig på det, men har aldri prøvd før og er redd det er vondt, eller at "noe følger med ut". Håper bare han er forsiktig og tar det rolig...

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

og hvordan gikk det?

Skal prøve mandag, og er litt nervøs... Jeg tenner jo veldig på det, men har aldri prøvd før og er redd det er vondt, eller at "noe følger med ut". Håper bare han er forsiktig og tar det rolig...

Anonymous poster hash: 8ed63...eee
Skrevet

Jeg er jo mann, men jeg får faktisk orgasme av anal stimulering. Det mannlige g-punktet, prostata, er nøkkelen til fantaskiske utløsninger. Herregud, nå ble jeg kåt igjen...

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har prøvd analsex før? Typen min har virkelig lyst å prøve det, å jeg er skeptisk. Jeg leste om det å fant noen produkter jeg vurderer å bestille til det for å la han få prøve det.

Jeg tenkte å begynne med buttplug for først å prøve å får å kunne venne meg til det (Glidemiddel har vi allerede massevis av å det er vannbasert å skal være trygt til analt)

Jeg leste også at det er bedre å rensa seg bak med lunket vann, å leste også at slike en skyller ørene med funker... Effektivt?

Så tenkte jeg å kjøpe bedøvende krem til analsex slik at det ikke blir så vondt som det er ryktet til å være i starten. Og selvfølgelig kondomer, det er et must!

Men er det noen annet jeg bør skaffe meg, eller gjøre på en annen måte. Og hvordan bør jeg gå frem med det? Vær så snill ikke si han kan stikke en fing opp av og til, da jeg får fnatt bare han nærmer seg med hendene (Men det tenner med da han nærmer seg med sine andre deler).

Beklager jeg spør så fælt, å det var gjerne litt mye informasjon, men skal jeg la han få prøve dette, så skal jeg gjøre det riktig slik at vi begge kan nyte det og slik at vi ikke risikerer å få infeksjoner eller noe lignende. :fnise:

Litt kleint, men håper på noen gode svar her nå. I'm counting on you! :lol:

vil IKKE anbefale å kjøpe bedøvende krem, hvis du får vondt kan det være pga. skader/rifter og det kan være farlig!!!

kjøp heller kondomeriets bedøvende middel- er ikke bedøvende men mer litt sånn for at musklene skal slappe av.

Anonymous poster hash: 3e1cf...036

Skrevet

og hvordan gikk det?

Anonymous poster hash: 8ed63...eee

Prøvde det - og elsket det! :fnise:

Så det blir det mer av. MYE mer...

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Prøvde det - og elsket det! :fnise:

Så det blir det mer av. MYE mer...

Det er herlig. Hvordan ble orgasmen?

Skrevet

Det er herlig. Hvordan ble orgasmen?

Mye enklere å oppnå - og sterkere ;)

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Mye enklere å oppnå - og sterkere ;)

Ja, jeg og, får mye sterkere orgasme av det og får mange orgasmer etter hverandre:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...