AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #1 Skrevet 13. februar 2015 Er det noen her som har prøvd analsex før? Typen min har virkelig lyst å prøve det, å jeg er skeptisk. Jeg leste om det å fant noen produkter jeg vurderer å bestille til det for å la han få prøve det. Jeg tenkte å begynne med buttplug for først å prøve å får å kunne venne meg til det (Glidemiddel har vi allerede massevis av å det er vannbasert å skal være trygt til analt) Jeg leste også at det er bedre å rensa seg bak med lunket vann, å leste også at slike en skyller ørene med funker... Effektivt? Så tenkte jeg å kjøpe bedøvende krem til analsex slik at det ikke blir så vondt som det er ryktet til å være i starten. Og selvfølgelig kondomer, det er et must! Men er det noen annet jeg bør skaffe meg, eller gjøre på en annen måte. Og hvordan bør jeg gå frem med det? Vær så snill ikke si han kan stikke en fing opp av og til, da jeg får fnatt bare han nærmer seg med hendene (Men det tenner med da han nærmer seg med sine andre deler). Beklager jeg spør så fælt, å det var gjerne litt mye informasjon, men skal jeg la han få prøve dette, så skal jeg gjøre det riktig slik at vi begge kan nyte det og slik at vi ikke risikerer å få infeksjoner eller noe lignende. Litt kleint, men håper på noen gode svar her nå. I'm counting on you! Anonymous poster hash: 23fca...9a5
Gjest Kili Skrevet 13. februar 2015 #2 Skrevet 13. februar 2015 Jeg er mann da men..har blitt tatt bak selv mange ganger. Jeg synes det var vondt første gangen, men så ble det bare deilig de andre gangene. Grunnen til at det var vondt første gangen var nok pga jeg ikke slappet av. Pluss at det var ufrivillig. Ellers er det nok lurt å prøve å venne seg til noe der først, prøve med fingrer først, eller noe annet, og masse glide middel. Viktigst av alt. Slapp av! Ellers blir det i alle fall vondt. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #3 Skrevet 13. februar 2015 Jeg er mann da men..har blitt tatt bak selv mange ganger. Jeg synes det var vondt første gangen, men så ble det bare deilig de andre gangene. Grunnen til at det var vondt første gangen var nok pga jeg ikke slappet av. Pluss at det var ufrivillig. Ellers er det nok lurt å prøve å venne seg til noe der først, prøve med fingrer først, eller noe annet, og masse glide middel. Viktigst av alt. Slapp av! Ellers blir det i alle fall vondt. Ingen finger kommer opp der! Derfor jeg vurderte buttplug Men det jeg skrev, høres det ut som en grei måte å gå frem på da? Men takk, skal prøve å slappe av da hvis jeg lar han prøve (Skal prøve, men tviler jeg klarer det, derfor jeg vil ha bedøvende) Å når du sier det var ufrivillig, håper jeg virkelig det var et uhell og ikke overgrep (siden du er mann, er det vel ikke så lett å få et slikt uhell da)! Da blir jeg sint på dine vegner, og håper dere fikk tatt den personen å at du ikke sliter med det i etterkant som jeg selv gjør etter overgrep Anonymous poster hash: 23fca...9a5
mijaa Skrevet 13. februar 2015 #4 Skrevet 13. februar 2015 (endret) Å begynne med butt-plug er absolutt smart! Kjøp gjerne et sett, slik at du har en liten en helt i begynnelsen, også gradvis større. Å bruke butt-plug først er nesten et must når kjæresten og jeg har analsex, det er eneste måten jeg føler at jeg er godt nok utvidet på forhånd, men det må du nesten finne ut av selv. Uansett er det et godt sted å begynne! Prøv gjerne pluggene på deg selv først, sånn at du vet ca hvor lang tid det tar før du er utvidet og komfortabel. Angående glidemiddel så anbefaler jeg silikonbasert i stedet for vannbasert. Vannbasert tørker inn, på samme måte som spytt (og vann generelt), så for å være sikker på at gliden holder seg gjennom akten hadde jeg heller gått for silikonbasert. Jeg har heller ingen tro på bedøvende krem. Om det gjør vondt, er det kroppens måte å fortelle at noe ikke blir gjort riktig på, og ved å bedøve denne følelsen kan du risikere skader (som smårifter, eller mer alvorlige). Bruk silikonbasert glid og ta dere god tid, er mitt beste tips. For at analsex skal være nytelse, i alle fall for min del, trengs det at jeg er 110% sikker på at uhell ikke kan skje (i form av avføring på penis og andre "uhell" som lett kan oppstå når noe som tross alt er en enveiskjøring plutselig blir toveiskjørt), samt god tid til oppvarming, at jeg er avslappet (gjerne en orgasme på meg på forhånd) og at jeg faktisk har lyst til det. Lyst fordi det avhenger av at det faktisk er gjennomførbart. Om man forventer smerte, spenner man automatisk musklene og da blir det mer smertefullt enn om man er avslappet og har gitt det god tid. Jeg har aldri brukt en anal-dusj, men om du vil være 100% sikker på at det ikke kommer noen ekskrementer på penis er nok det en god idè, ja. De finnes også relativt billig på f.eks. Kondomeriet, tror en "anal douche" koster rundt 100-lappen, så det kan jo være verdt å investere i. Men jeg har aldri brukt noe sånt, bare vært ganske nøye på at jeg har gått på do og tømt meg nylig, samt tørket godt og at jeg ikke er uggen i magen. Edit; skrivefeil Endret 13. februar 2015 av mijaa
Gjest Kili Skrevet 13. februar 2015 #5 Skrevet 13. februar 2015 Ingen finger kommer opp der! Derfor jeg vurderte buttplug Men det jeg skrev, høres det ut som en grei måte å gå frem på da? Men takk, skal prøve å slappe av da hvis jeg lar han prøve (Skal prøve, men tviler jeg klarer det, derfor jeg vil ha bedøvende) Å når du sier det var ufrivillig, håper jeg virkelig det var et uhell og ikke overgrep (siden du er mann, er det vel ikke så lett å få et slikt uhell da)! Da blir jeg sint på dine vegner, og håper dere fikk tatt den personen å at du ikke sliter med det i etterkant som jeg selv gjør etter overgrep Anonymous poster hash: 23fca...9a5 Ja det du skrev høres bra ut. Så klart kan du prøve med hva du vil og ikke en finger Buttplug er nok enda bedre. Det var dessverre ikke et uhell, og det var ikke så mange som trodde på meg eller bare ertet meg pga jeg var mann. Eksen min sa til og med "du som er så glad i sex, måtte da like det der, du er jo mann". Det var bare fornærmende. Han som gjorde det fikk aldri noe særlig straff. Jeg tenker ikke så mye over det nå. Var tungt rett etter det skjedde. Men så ble det bedre etter hvert. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #6 Skrevet 13. februar 2015 Å begynne med butt-plug er absolutt smart! Kjøp gjerne et sett, slik at du har en liten en helt i begynnelsen, også gradvis større. Å bruke butt-plug først er nesten et must når kjæresten og jeg har analsex, det er eneste måten jeg føler at jeg er godt nok utvidet på forhånd, men det må du nesten finne ut av selv. Uansett er det et godt sted å begynne! Prøv gjerne pluggene på deg selv først, sånn at du vet ca hvor lang tid det tar før du er utvidet og komfortabel. Angående glidemiddel så anbefaler jeg silikonbasert i stedet for vannbasert. Vannbasert tørker inn, på samme måte som spytt (og vann generelt), så for å være sikker på at gliden holder seg gjennom akten hadde jeg heller gått for silikonbasert. Jeg har heller ingen tro på bedøvende krem. Om det gjør vondt, er det kroppens måte å fortelle at noe ikke blir gjort riktig på, og ved å bedøve denne følelsen kan du risikere skader (som smårifter, eller mer alvorlige). Bruk silikonbasert glid og ta dere god tid, er mitt beste tips. For at analsex skal være nytelse, i alle fall for min del, trengs det at jeg er 110% sikker på at uhell ikke kan skje (i form av avføring på penis og andre "uhell" som lett kan oppstå når noe som tross alt er en enveiskjøring plutselig blir toveiskjørt), samt god tid til oppvarming, at jeg er avslappet (gjerne en orgasme på meg på forhånd) og at jeg faktisk har lyst til det. Lyst fordi det avhenger av at det faktisk er gjennomførbart. Om man forventer smerte, spenner man automatisk musklene og da blir det mer smertefullt enn om man er avslappet og har gitt det god tid. Jeg har aldri brukt en anal-dusj, men om du vil være 100% sikker på at det ikke kommer noen ekskrementer på penis er nok det en god idè, ja. De finnes også relativt billig på f.eks. Kondomeriet, tror en "anal douche" koster rundt 100-lappen, så det kan jo være verdt å investere i. Men jeg har aldri brukt noe sånt, bare vært ganske nøye på at jeg har gått på do og tømt meg nylig, samt tørket godt og at jeg ikke er uggen i magen. Edit; skrivefeil Takk Dette hjelp mye! Da får jeg kjøpe buttplug å begynne å eksperimentere da Så får jeg bare håpe dette er noe for meg slik at han også får prøvd det da han har mast om det i en evighet, var skeptisk først, men vil på en måte prøve det nå også siden mange også ser det er godt etter et par ganger Anonymous poster hash: 23fca...9a5
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #7 Skrevet 13. februar 2015 Ja det du skrev høres bra ut. Så klart kan du prøve med hva du vil og ikke en finger Buttplug er nok enda bedre. Det var dessverre ikke et uhell, og det var ikke så mange som trodde på meg eller bare ertet meg pga jeg var mann. Eksen min sa til og med "du som er så glad i sex, måtte da like det der, du er jo mann". Det var bare fornærmende. Han som gjorde det fikk aldri noe særlig straff. Jeg tenker ikke så mye over det nå. Var tungt rett etter det skjedde. Men så ble det bedre etter hvert. Huffda, men bra det er bedre! Jeg eg utrolig glad på dine vegner at det ble bedre og ikke ødela så mye for deg å hverdagen din! Å at du er mann har ingenting med saken å gjøre, det er bare litt tabu for mange da dere er menn, noe som er forferdelig trist! Fikk lyst å komme bort til hvor du nå enn holder til å gi deg en klem nå!! (Jeg elsker klemmer) Anonymous poster hash: 23fca...9a5
mijaa Skrevet 13. februar 2015 #8 Skrevet 13. februar 2015 Takk Dette hjelp mye! Da får jeg kjøpe buttplug å begynne å eksperimentere da Så får jeg bare håpe dette er noe for meg slik at han også får prøvd det da han har mast om det i en evighet, var skeptisk først, men vil på en måte prøve det nå også siden mange også ser det er godt etter et par ganger Anonymous poster hash: 23fca...9a5 Godt å høre at jeg kan være til hjelp! Vil at så mange som mulig skal ha en positiv første-opplevelse med analsex. Det skal ikke gjøre vondt, selv om det er første gangen, som sagt er smerte et tegn på at noe ikke er gjort helt riktig, om det så er at du ikke slapper av godt nok, ikke er godt nok utvidet o.l. Det er absolutt lurt å leke litt med butt-pluger selv på forhånd, det var slik jeg fant ut at jeg liker anal-play (dog jeg ikke nødvendigvis er fan av selve penetreringen), så det er bare å kjøre på Håper du får en fin og trygg førstegangsopplevelse!
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #9 Skrevet 13. februar 2015 Godt å høre at jeg kan være til hjelp! Vil at så mange som mulig skal ha en positiv første-opplevelse med analsex. Det skal ikke gjøre vondt, selv om det er første gangen, som sagt er smerte et tegn på at noe ikke er gjort helt riktig, om det så er at du ikke slapper av godt nok, ikke er godt nok utvidet o.l. Det er absolutt lurt å leke litt med butt-pluger selv på forhånd, det var slik jeg fant ut at jeg liker anal-play (dog jeg ikke nødvendigvis er fan av selve penetreringen), så det er bare å kjøre på Håper du får en fin og trygg førstegangsopplevelse! Etter tips fra dere har jeg bare fått enda mer lyst til å prøve dette! Så får jeg håpe jeg får piffe opp litt på rommet nå da, å at jeg for en gangs skyld er den som tar initiativ Anonymous poster hash: 23fca...9a5
Gjest Andrea93 Skrevet 13. februar 2015 #10 Skrevet 13. februar 2015 Syns du tenker helt rett, bortsett fra bedøvelse. Gjør det vondt, gjøres det feil - da er det viktig å merke det slik at ikke du skader deg :-)
Gjest Kili Skrevet 13. februar 2015 #11 Skrevet 13. februar 2015 Huffda, men bra det er bedre! Jeg eg utrolig glad på dine vegner at det ble bedre og ikke ødela så mye for deg å hverdagen din! Å at du er mann har ingenting med saken å gjøre, det er bare litt tabu for mange da dere er menn, noe som er forferdelig trist! Fikk lyst å komme bort til hvor du nå enn holder til å gi deg en klem nå!! (Jeg elsker klemmer) Anonymous poster hash: 23fca...9a5 Takk
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #12 Skrevet 14. februar 2015 Syns du tenker helt rett, bortsett fra bedøvelse. Gjør det vondt, gjøres det feil - da er det viktig å merke det slik at ikke du skader deg :-) Er helt enig i dette. Mitt tips er at du lærer deg å slappe helt av i rumpehullet. Min eks klarte aldri å slappe av godt nok så vi kom aldri lengre enn ei tunge inni der, og det var ikke for at vi ikke prøvde hardt nok for å si det sånn. Jeg får ikke til denne avslapningsbiten selv så jeg klarer heller ikke nyte at det skjer på meg. Hun jeg er med nå fungerer ikke buttplugs særlig godt på da de trigger avføringsmekanismene hennes, hun må ha noe som beveger seg hele tiden (fingre). Jeg synes du burde akseptere å bruke fingrer der, jeg tenker at det må være mindre intimt enn å få en penis der? Anonymous poster hash: 30fd4...b3f
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #13 Skrevet 14. februar 2015 Håper ikke dette er samme TS som i tråden om han som ønsket analsex til bursdagen... Anonymous poster hash: c920c...c9b 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #14 Skrevet 14. februar 2015 Hei! Jeg hadde anslsex for første gang i forigårs, faktisk. Jeg har gruet meg lenge til dette, samtidig somjeg har hatt veldig lyst. Trodde det skulle være helt jævli vondt. Har også problemer med fordøyelsen, som gjør at jeg har vært livredd for at det skulle være "rester" der inne. Jeg og kjæresten bestilte litt greier i høst (blant annet en rensepumpe til rumpa, glidemiddel og bedøvende glid),men på grunn av dette med fordøyelsen har jeg utsatt det til nå. Vel, jeg bestemte meg plutselig for at NÅ skulle jeg prøve å rense rumpa. Det gikk faktisk helt fint, og vannet som kom ut var helt klart. :-) Jeg ble modigere, og ville gi analsex et forsøk. Kjæresten varmet meg godt opp, kysset meg masse og fingret meg. Vi brukte myyye glidemiddel (kan neppe bli for mye av det) og han gikk forsiktig inn bakfra i spoone-posisjon. Det var vondt med det samme, og kunne bli litt ubehagelig om han ikke holdt seg i bevegelse, men det var faktisk ganske nais. Jeg ville gjerne gjøre det igjen. :-) Analeaze kan du nok med fordel ka være. Jeg tror ikke det er lurt å lamme nervene, for det er litt viktig at du kjenner om du får vondt. Vi brukte mye vanlig glidemiddel og det gikk helt fint. :-) Spooning er å anbefale, da holdt han godt rundt meg med de sterke armene sine. Yum! Anonymous poster hash: 01470...47e
jaduja Skrevet 14. februar 2015 #15 Skrevet 14. februar 2015 Jeg skrev innlegget over. Glemte å nevne at jeg kjøpte en rensesak på kondomeriet, og at vi ikke brukte kondom. Ellers har jeg lært at det egentlig ikke er noen stor greie, og at jeg overtenkte det helt sykt..
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #16 Skrevet 16. februar 2015 Håper ikke dette er samme TS som i tråden om han som ønsket analsex til bursdagen...Anonymous poster hash: c920c...c9b Det er nok ikke det, da typen min verken er på her og ikke har bursdag på lenge Men har ikke fått lest den jeg så nå ble jeg nysgjerrig Anonymous poster hash: 23fca...9a5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #17 Skrevet 16. februar 2015 Hei! Jeg hadde anslsex for første gang i forigårs, faktisk. Jeg har gruet meg lenge til dette, samtidig somjeg har hatt veldig lyst. Trodde det skulle være helt jævli vondt. Har også problemer med fordøyelsen, som gjør at jeg har vært livredd for at det skulle være "rester" der inne. Jeg og kjæresten bestilte litt greier i høst (blant annet en rensepumpe til rumpa, glidemiddel og bedøvende glid),men på grunn av dette med fordøyelsen har jeg utsatt det til nå. Vel, jeg bestemte meg plutselig for at NÅ skulle jeg prøve å rense rumpa. Det gikk faktisk helt fint, og vannet som kom ut var helt klart. :-) Jeg ble modigere, og ville gi analsex et forsøk. Kjæresten varmet meg godt opp, kysset meg masse og fingret meg. Vi brukte myyye glidemiddel (kan neppe bli for mye av det) og han gikk forsiktig inn bakfra i spoone-posisjon. Det var vondt med det samme, og kunne bli litt ubehagelig om han ikke holdt seg i bevegelse, men det var faktisk ganske nais. Jeg ville gjerne gjøre det igjen. :-) Analeaze kan du nok med fordel ka være. Jeg tror ikke det er lurt å lamme nervene, for det er litt viktig at du kjenner om du får vondt. Vi brukte mye vanlig glidemiddel og det gikk helt fint. :-) Spooning er å anbefale, da holdt han godt rundt meg med de sterke armene sine. Yum!Anonymous poster hash: 01470...47e Rensepumpe, hva er det? oO Men jeg sitter også å er i tvil, men nå som han har nevnt det så lenge at han har lyst til det så har jeg fått utrolig lyst til å prøve dette også! Og da lar jeg den ligge å sløser heller med litt ekstra glidemiddel Anonymous poster hash: 23fca...9a5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #18 Skrevet 16. februar 2015 Er helt enig i dette. Mitt tips er at du lærer deg å slappe helt av i rumpehullet. Min eks klarte aldri å slappe av godt nok så vi kom aldri lengre enn ei tunge inni der, og det var ikke for at vi ikke prøvde hardt nok for å si det sånn. Jeg får ikke til denne avslapningsbiten selv så jeg klarer heller ikke nyte at det skjer på meg. Hun jeg er med nå fungerer ikke buttplugs særlig godt på da de trigger avføringsmekanismene hennes, hun må ha noe som beveger seg hele tiden (fingre). Jeg synes du burde akseptere å bruke fingrer der, jeg tenker at det må være mindre intimt enn å få en penis der?Anonymous poster hash: 30fd4...b3f Noen tips til hvordan jeg kan gjøre det? Å i en situasjon hvor jeg frykter smerter, så er kanskje ikke det like lett Anonymous poster hash: 23fca...9a5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #19 Skrevet 16. februar 2015 Takk Å må bare kommentere det, men elsker bildet! Skikkelig godsak han! Anonymous poster hash: 23fca...9a5
annebanane Skrevet 16. februar 2015 #20 Skrevet 16. februar 2015 Noen tips til hvordan jeg kan gjøre det? Å i en situasjon hvor jeg frykter smerter, så er kanskje ikke det like lett Anonymous poster hash: 23fca...9a5 Er en veldig kåt i utgangspunktet hjelper det mye på. Mye forspill, og gjerne "vanlig" sex før. Synes det hjelper å presse litt ut når han penetrerer bak, for da åpner en ringmuskelen litt mer opp. Det kan gjøre det bedre, selv etter mye forberedelser med fingre/plugs.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå