Gå til innhold

Sex siste dag av mensen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere som vanligvis ikke har sex under mensen, har dere sex siste dagen av mensen? Da er det gjerne noen dråper blod i løpet av dagen eller litt farget utflod.

Skal hjem til en fyr på date på onsdag og det er siste dag av mensen. Regner med han vil ha sex, og jeg vil jo det jeg også! Men vil at første gangen vår skal være bra.

Kan sex under siste dag av mensen føre til at man blør mer?

Eller tror dere det går bra? Er bare redd for at det skal bli noe ekkelt.. Eller burde jeg utsette sexen? Hva hadde dere gjort?

Anonymous poster hash: 62659...eba
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hva synes menn om dette? Er det ekkelt å ha sex siste dag av mensen?

Skrevet

Jeg blør ikke så kraftig, dermed har jeg ingen problemer med å ha sex siste dagen av mensen hvis det skulle være aktuelt :) er du bekymret for søl kan du evt. legge et håndkle i senga. Nå er jeg riktignok i et forhold, og da blir ting med ett litt annerledes, i alle fall for min del. Hadde vært mye mer skeptisk om det var snakk om sex for første gang med ny type. Dette er naturligvis noe du må finne ut av selv. Er du komfortabel med å gjøre det er det vel bare å kjøre på :) ikke så kult om han finner ut at han har lyst til å gå ned på deg, da...

Skrevet

Jeg har aldri hatt sex siste dag av mensen, så jeg vet ikke helt hvordan det vil gå. Om det kan komme noe ekkelt eller ikke?

Jeg blør svært lite den siste dagen. Kan ikke bruke tampong. Et stringtruseinnlegg hadde holdt til hele dagen. Er snakk om noen dråper blod.

Fler som har innspill? :)

Skrevet

Hvis det er første gang med denne fyren, er det kanskje ikke veldig romantisk med restemens, men det er jo opp til dere to å vurdere hvorvidt det er greit.

Anonymous poster hash: e8d90...b41
Skrevet

Og hva synes menn om dette? Er det ekkelt å ha sex siste dag av mensen?

Er ikke noe problem for meg å ha sex under mensen så lenge dama vil.

Anonymous poster hash: c4f81...255

Skrevet

Hvis det er første gang med denne fyren, er det kanskje ikke veldig romantisk med restemens, men det er jo opp til dere to å vurdere hvorvidt det er greit. Anonymous poster hash: e8d90...b41

Kommer ikke til å si til han at det er siste dagen med mensen:p er jo så lite at ikke sikkert han merker det.

Anonymous poster hash: 42068...e69

Skrevet

Flere innspill?

Hadde dere ventet, eller hadde dere hoppet i det?

Skrevet

Jeg hadde nok ventet. Selv om det kommer lite ut kan det være en del rester igjen i kjeden som han risikerer å få på pikken. Noen gutter synes det er helt ok, andre kan synes det er litt ekkelt. Men som nevnt tidligere; du kjenner kroppen din best selv, ergo er det din avgjørelse :)

• Liker 1
Skrevet

Selv pleier jeg spyle grundig med dusj slangen inni vagina.Har aldri opplevd ubehag.Men kommer jo ann på om du blør mye eller lite på slutten av perioden da.

Skrevet

Selv pleier jeg spyle grundig med dusj slangen inni vagina.Har aldri opplevd ubehag.Men kommer jo ann på om du blør mye eller lite på slutten av perioden da.

Det er jo ikke bra:s

Skrevet

Du burde kanskje si det til han, tenk om han går ned på deg? Men du blør jo ikke mer av det. Jeg har hatt sex under og på slutten av mensen før. Null stress, men noen smågutter synes det er ekkelt.

Skrevet

Det er jo ikke bra:s

hva er ikke bra?

Skrevet

Kommer ikke til å si til han at det er siste dagen med mensen:p er jo så lite at ikke sikkert han merker det.

Anonymous poster hash: 42068...e69

Selvfølgelig må du si det! Hvis han sjekker penisen sin etter sex og finner masse brune blodrester eller farget utflod får han jo et lite sjokk! Han kan jo ha lyst til å gå ned på deg også, hva gjør du da? Nei, fortell det!

Sex siste dag med mensen kan også føre til at noen blør litt mer, og da blir det i alle fall søl!

Skrevet

hva er ikke bra?

Ikke bra å spyle deg innvendig. Du ødelegger den naturlige bakteriefloraen som skal være der, og da kan du få sopp.

Skrevet

Ikke bra å spyle deg innvendig. Du ødelegger den naturlige bakteriefloraen som skal være der, og da kan du få sopp.

Vanlig vann ødelegger inge bakterieflora,men deg gjør såe derimot så bare vann ingen såpe :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...