AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #1 Skrevet 12. februar 2015 Har du tips til enkel og grei mat til en som bor på hybel? Tenker da mest på middager. Er felles kjøkken, og mange hybler. Derfor vil jeg helst unngå å bruke lang tid på kjøkkenet. Det er dessverre ikke så mye fryseplass, så det er ikke så enkelt å fryse ned middager for flere dager. Anonymous poster hash: d8d09...319
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #2 Skrevet 12. februar 2015 Hvor mange er det som deler kjøkken? For min del deler jeg med 7 andre, men det er sjeldent at alle er tilstede samtidig. Av og til må man jo vente lenge på kjøkkenet, men det er jo ikke krise å lage mat når noen andre også er der. Hvor lang tid noe tar avhenger jo litt på hvor god du er til å lage mat og dermed hvor rask du er. Kylling- eller tacowraps, taco, hjemmelaget pizza (porsjonspizza tar ikke så lang tid å lage)/calzone, kyllingsalat, kylling og nudler, omelett, hjemmelaget hamburger, tacosalat, BLT-sandwich etcetcetc. Dette tar jo ikke lang tid å lage (med unntak av pizzadeigen som må heve litt, men den kan jo bare stå på kjøkkenet og vente til du skal begynne å lage den). De fleste middagsretter tar ikke lang tid å lage. Men nå spørs det jo helt på hva du mener med kort tid da. Dersom du mener 5 minutter er det jo litt vanskeligere. Anonymous poster hash: efe51...c28
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå