Gå til innhold

Lei av blonde og smørblide værdamer


Gjest Devil's Spawn

Anbefalte innlegg

Gjest Devil's Spawn

Jeg er drittlei værdamer som er så jævlig smørblide over at vi skal ha enda flere dager med nesten 30 grader. Akkurat som det er noe positivt.. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

:hoho:

Ja, jeg skulle vært der jeg, så skulle jeg

vært sur og sint... Og etterpå stikke over til

sjefen og be om mer lønn....

Han der som var vær-mann på NRK for leeenge

siden er vel den beste av dem alle? *sss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

:hoppe:

JAAA! Det var det, seff....

Totalt hjerneteppe!!!

:klaske:

Theisen ja, det var tider. Det så ut som han smilte, dog. Men han gjorde det ikke, han var bare sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg er drittlei værdamer som er så jævlig smørblide over at vi skal ha enda flere dager med nesten 30 grader. Akkurat som det er noe positivt.. :evil:

:hoho:

Ja, enig. I tillegg er jeg lei av smørblide blondiner generelt: programlederne på MESS, og hun Johanna som har blitt oppgradert til "vertinne" for TV-spill.

Værmelderne tar jo helt av! De vrikker på seg og en skal vel ikke være den skarpeste kniven i skuffen for å forstå hva de egentlig er ute etter: "please, look at me, I am hot".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Devil's Spawn
Er du spesilelt lei av blonde værdamer? I forhold til værdamer med andre hårfarger' date= mener jeg? :klø:

Jeg liker ingen blonde værdamer, uansett hårfarge :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig jeg, er også lei av de påtatt glisende værdamene på tv2. Skal ikke si hvem som er værst, men fyttikatta så lei jeg er den dama!

Går vel an å prate skikkelig (snakker ikke om dialekta) jeg syns det er ok med 30 grader, nyter det faktisk, men orker ikke værmeldinga med lyd lengre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
... orker ikke værmeldinga med lyd lengre....

Enig! Det beste hadde vært om værmeldingen var et fast innslag i Nyheter på tegnspråk. Der er ikke oppleserne (eller hva det nå heter der...) så pene, heller!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig jeg, er også lei av de påtatt glisende værdamene på tv2. Skal ikke si hvem som er værst, men fyttikatta så lei jeg er den dama!

Går vel an å prate skikkelig (snakker ikke om dialekta) jeg syns det er ok med 30 grader, nyter det faktisk, men orker ikke værmeldinga med lyd lengre....

Tror vi tenker på samme dama. Jeg må ta av lyden når hun er på. Merkelige endinger på setninger etc! Skrur av lyden jeg, eller ser på været på nrk istedet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva da med han derre langhåra slasken som er med da??? :-? ikke mindre drittlei han jeg altså!!

Men jeg synes de kan begynne å melde 30 grader på dagen og 15 på nattestid!!! DET hadde passet meg mye bedre!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Men jeg synes de kan begynne å melde 30 grader på dagen og 15 på nattestid!!! DET hadde passet meg mye bedre!! :Nikke:

Jepp, det er ikke noe særlig når man blir våt før forspillet... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er ikke noe særlig når man blir våt før forspillet... :sjarmor:

:-? jaja, det er jo noen som driver med sånt også.... :-? :-( :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så ikke tv-2 været i går! Men han langhåra fyren, det er vel han på tv-norge? Arnulf Refsnes. Han avdanka modellen? Tror tv2 og tv norge skal ha en "kul" image på værmelderene sine gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn
*tar selvkritikk*

:sjarmor:

For at du er motbydelig kjekk, har langt hår, eller fordi du presenterer været på en motbydelig måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

For at du er motbydelig kjekk, har langt hår, eller fordi du presenterer været på en motbydelig måte?

For at jeg er motbydelig kjekk, selvsagt, men først og fremst fordi jeg med en sleivete kommentar minnet Aline om attraktive aktiviteter i fjern fortid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...