AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #1 Skrevet 12. februar 2015 Jeg har så sinnsykt eggløsning smerter alt går i krampe i underlivet,kjenner det også rundt endetarmåpning.flere som har sterke eggløsningsmerter?Anonymous poster hash: fb1ec...f02
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #2 Skrevet 12. februar 2015 Jepp! Har i tillegg cyster på eggstokkene (PCO), så smertene er uutholdelige. Derfor har jeg med samarbeid med sykehus og gynekolog blitt enig om å gå på p-piller og ikke ha bortfallsblødning mer enn 2-4 ganger i året. Anonymous poster hash: 3dad5...fd9
melatonin Skrevet 12. februar 2015 #3 Skrevet 12. februar 2015 Jepp. Hver mnd har jeg en dag hvor jeg går krokete og nesten ikke får puste. Har heldigvis ikke menssmerter mer enn i 3 dager under mens da så kan vel ikke klage.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #4 Skrevet 12. februar 2015 You are not alone!! Anonymous poster hash: 8bbb0...9c7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå