Gå til innhold

Hva kan dette være?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet dere ikke er leger, men kan jo diskutere med dere. Jeg føler ofte at kroppen min er veldig varm. Temperaturen er normal, men jeg føler at jeg nesten brenner (satt på spissen). Hvorfor blir jeg så varm? Sliter med høyt blodtrykk ellers. Kan det ha noen sammenheng?

Forøvrig er jeg en mann.

Anonymous poster hash: e8336...d6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anyone?

Anonymous poster hash: e8336...d6b

Skrevet

Åh, det kan være mye :)

Det aller beste, så klart hadde vært og gått til legen og fått en klinisk undersøkelse, og evt tatt noen blodprøver



Anonymous poster hash: abedf...9fd
Skrevet

Åh, det kan være mye :)

Det aller beste, så klart hadde vært og gått til legen og fått en klinisk undersøkelse, og evt tatt noen blodprøver

Anonymous poster hash: abedf...9fd

Hva mener du med kan være mye?

Har vært hos legen utallige ganger, ingen feil på blodprøver. Har høy blodtrykk, bare det de finner ut. Har fått medisiner for det.

Anonymous poster hash: e8336...d6b

Skrevet

Kan være en bivirkning på medisiner. Du kan bare være varm av deg.

Skrevet

Overvektige er jo gjerne litt varmere:) (snakker av erfaring)

Skrevet

Overvektige er jo gjerne litt varmere:) (snakker av erfaring)

Jeg har vært slik lenge, lenge før medisiner. Er ikke overvektig, 180 og ca 85kg.

Anonymous poster hash: e8336...d6b

Skrevet

Autoimmun sykdom?

Anonymous poster hash: 10a27...4bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...