AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #1 Skrevet 12. februar 2015 Vil jo prøve det selv også, men kjenner jeg ikke føler meg helt trygg på det. Han er en kjempefin kar som jeg vet vil passe godt på meg, er ikke engstelig for at det skal gjøre vondt eller noe, men likevel trenger jeg litt råd og støtte fra kvinner eller menn som har vært i samme situasjon. Liksom, jeg vet jo at det ikke er det lureste å spise et gigamåltid en time før, men utover det, hva bør jeg tenke på? Vil ikke ta tarmskyll typ, men er jo greit om mengden bæsj på pikken hans holdes til et minimum. Noen tips her, og ca hvor mye er det egentlig snakk om?! Og hvor lang tid tar det før rumpa er seg selv igjen? Liksom at hullet er tett. Og sånn ellers, noe jeg bør tenke på? Er helt grønn på området.. Anonymous poster hash: b2d70...2aa
Gothminister Skrevet 12. februar 2015 #2 Skrevet 12. februar 2015 Ikke gjør noe du selv ikke ønsker eller har glede av. Om du absolutt vil forsøke analsex, husk godt med glidekrem og stopp om det gjør vondt. Sex skal være godt. Men hvorfor denne fikseringen på analsex? Jeg har selv hatt analsex mange ganger. Men det er oppskrytt til de grader. Har kun møtt et par kvinner i mitt liv som virkelig har elsket dette og jeg har litt erfaring som en mann på over 40.
funginger Skrevet 12. februar 2015 #3 Skrevet 12. februar 2015 Husk å varme opp med en finger eller to. Slapp helt av. Glidemiddel. Av personlig erfaring kjenner du det godt selv om du er "tom" oppi der. Du kan jo forsøke å stikke fingern opp i rumpa for å se om du klarer å nå noe... Bruk kondom!
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #4 Skrevet 12. februar 2015 ... og etterpå går du rundt med rompa til en bavian. Altså, pløsete og vregnt. Ikke god hverken å gå med, og langt mindre sitte på. Anonymous poster hash: 51bdb...fde
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #5 Skrevet 13. februar 2015 Spørs om han er blitt homo eller bi da tenker jeg. Anonymous poster hash: f747b...0aa
draug 75 Skrevet 13. februar 2015 #6 Skrevet 13. februar 2015 Bæsj på pikken er en risiko, men ikke noe du skal tenke på. Hvis det skjer og han gjør et nummer av det, er han ikke den du tror han er. Det viktigste er å ha en partner det går an å ha analsex med. En fyr som ikke skal brøyte inn, men en kar som er hensynsfull på den rette bestemte måten. At han er rolig, og at han kan gi deg ro og tillit til at hen gjennomfører det på en ordentlig måte. Og som de andre skriver, begynn rolig, slapp av, ta opp en finger, smør godt. Det er ikke sikkert det blir første gang, heller ikke andre gang. Så må du sjøl føle deg ren og komfortabel med å få besøk i rompa. Kanskje er det best om dere begynner med at han smører opp en finger og koser med rumpehullet ditt mens dere ligger ansikt til ansikt. Kan skje er det best at han fingerpuler deg i rumpa mens du rir han? Prøv begge innfallsvinklene. Og ikke hør på skremselspropagandaen. Du klarer å holde deg. Og om lukkemuskelen er litt mør etterpå, så klarer den fint å holde tett.
Ankh Su Namun Skrevet 15. februar 2015 #7 Skrevet 15. februar 2015 Gjør deg ren i rompa med dusjen, skruv av dusjhodet. Spyl opp og etterpå er du good to go! Funka flott for meg, å fy fader så godt det var!!!
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #8 Skrevet 16. februar 2015 Jeg og mannen brukte lang tid før analsex ble et tema. Det var likevel noe vi begge ville prøve, men jeg var nervøs for. Vi startet de første gangene med kun fingrene - aldri noe mer. Det gjorde at jeg ble noe mer forberedt på hva som ville møte meg når vi kom så langt. Da det var blitt et tema, og jeg faktisk synes det var godt, kjøpte vi en mini buttplug. Denne setter vi inn under forspillet. Er sykt pirrende og en enorm god følelse! Når jeg da føler meg helt klar har vi et lite vibrerende egg jeg bruker på klitten mens han holder på bak. Vi har sammen blitt veldig glad i dette - ikke bare fordi det er godt, men også fordi vi bruker god tid på å nyte det sammen. Etter to minutter er det ikke merkbart at vi har hatt analsex. Glidekremen er vel det eneste sporet, men en kjapp dusj etterpå løser dette fort. Mitt tips er å ta dere tid sammen.. Og at han gir deg den tiden til å finne ut hva du liker og ikke. Lykke til! Anonymous poster hash: 105c7...af2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå