Gå til innhold

Panic room.. noen som har sett den?


Gjest Lea

Anbefalte innlegg

Har ikke fått rotet meg til å se "Panic room" ennå.

Er det noen som har sett filmen og som kan fortelle meg om den er bra eller dårlig?

Er skikkelig grøsser/thriller-frik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, den må du se. Den er kjempebra. Det er ikke noen grøsser (for da hadde jeg ikke sett den), men den er spennende fra begynnelse til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker du ikke grøssere majken? Er det kaldt i Australia? Hvordan er det å være et sted det er lov å kjøpe øl på bensinstasjoner, slikt er ikke tillatt i Norge skjønner du, så jeg lurte på om det er så farlig som norske politikere skal ha det til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikkr noe særlig glad i grøssere nei. Får mareritt jeg.... voksne jenta.

Her i Australia er det vinter for tida, så det ligger på rundt 10 -15 grader om dagen. Selv er jeg ikke så glad i øl, så for meg spiller det ingen rolle hvor man får kjøpt det. Men jeg kan ikke se hva som er så farlig med å få kjøpt øl pp bensinstasjonen... mer fyllekjøring kanskje.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Panic Room bra?? My ass...

Den var TRAGISK! Jeg syntes ikke den var spennende omtrent, jeg... Hadde jeg visst det på forhånd, hadde jeg ikke giddet å bruke penger på å se den...

Men jeg er ganske "hardfør" når det kommer til filmer, da... Kanskje det skal litt mer til før jeg synes det er bra filmer??

Vel, husk at smaken er som baken - delt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er forskjellig ja. Jeg likte den fordi etter min mening var den spennende, gode skuespillere:Jodie Foster, Kristen Stewart, Jared Leto bl.a. Bra "filmvinkel" eller hva det heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Virvel

Jeg har sett den, ja, og jeg likte den. Tror jeg hadde misforstått litt da, for en venninne sa til meg at det var skrekkfilm, så jeg så for meg noe Scream-lignende med masse blod og gørr....og det var det jo ikke akkurat, så jeg ble svært positivt overrasket.

Jeg drømte faktisk at vi hadde vårt eget lille "panic room" her hjemme et par netter senere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...