Salmalaks Skrevet 12. februar 2015 #1 Skrevet 12. februar 2015 Hei, Jeg trenger sårt noen kvinners synspunkt og mening om følgende: Kona mi har nå i to måneder trent intenst og holdt seg strengt til dietten. Jeg er mektig imponert over hennes besluttsomhet og at hun ikke har sprukket. Sålangt har hun gått ned masse og nærmer seg nå idealvekta, som er det hun veide sa vi giftet oss. Hun skal fortsette med trening og diett helt til sommeren. Jeg ønsker å gjøre noe for henne som kan få henne til å innse at hun ser helt fantastisk ut, og at hun virkelig har gått ned i vekt. Dessverre klarer hun ikke å se det så godt selv, selvom målbåndet viser tydelige resultater. Til sommeren tenkte jeg å kjøpe noe dyr, sofistikert, sexy lingerie til henne. Gjerne en fin badedrakt også. Jeg vet godt hva hun liker, så det blir ikke noe problem. Så tenkte jeg å booke en natt på et fint hotell. Planen er å lage en sexy lingerie/boudoir photoshoot med henne. Jeg er langt ifra noe fotograf, men tenker å bruke månedene frem til sommeren til å øve masse på å ta bilder og se opplærigsvideoer. Har også sett på en Boudoir Photo Guide bok for å lære hvordan man skal gjøre dette. Vi har et fint speilreflekskamera med stativ. Spørsmålet blir da - er dette noe god idé..? Hvordan ville du som kvinne reagert på et slikt forslag? Positivt eller negativt? Vil det hjelpe på selvbildet ditt? Setter stor pris på tilbakemelding!
Blod Skrevet 12. februar 2015 #2 Skrevet 12. februar 2015 Hvis jeg ikke hadde vært fornøyd nok med kroppen min, ville det bare vært ydmykende å skulle bli fotografert. Uansett. Men tanken er god! Men blir vanskelig å bedømme, for jeg er ikke hun og jeg kjenner ikke deg 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #3 Skrevet 12. februar 2015 Fint at du vil gjøre noe for henne, men det hørtes utrolig kleint ut. Ikke sikkert hun vil være så begeistret. Anonymous poster hash: 82d1e...3db 3
Salmalaks Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2015 Takk for tilbakemelding. Som en del av bryllupsgaven i fjor ga hun meg en bok med "kuponger" som jeg skulle bruke når jeg ville. Disse kupongene var alt fra "fem minutters fransk kyss", "date night" og "bamseklem" til "quickie" og "blow job". En av disse kupongene var også "sexy photoshoot", så jeg vet at hun har vært inne på tanken selv 1
mijaa Skrevet 12. februar 2015 #5 Skrevet 12. februar 2015 Som Blod sa, så er det vanskelig å bedømme fordi jeg ikke er kona di. Men kan jo svare som en som er svært misfornøyd med kroppen sin; jeg hadde absolutt hatet å skulle bli tatt bilde av, særlig i den settingen. Det hadde gjort mer skade enn nytte for min del, da jeg ikke klarer å se det fine med bilder av meg selv og bare pirker på det som er feil. Men jeg hadde vært veldig positiv til undertøyet da! Om det passet og var flatterende riktig nok, ellers hadde det blitt en nedtur også kan nesten ikke se for meg et verre scenario enn at kjæresten kommer draende med noe undertøy han synes er fint, som ikke kler kroppen min i det hele tatt!
Salmalaks Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2015 Takk Mijaa Jeg kan eventuelt kjøpe undertøyet sammen med henne, sånn at hun ikke føler at jeg prakker det på henne. Hun har allerede masse lingerie som hun elsker å bruke. Før bryllupet vårt hadde hun tatt masse sexy undertøysbilder som hun fremkalte og ga til meg underveis bryllupsfesten i konvolutter. Da følte hun seg i hvertfall sexy nok til å ta bilder selv. Betyr ikke nødvendigvis at hun er like komfortabel med at jeg gjør det
Gjest Andrea93 Skrevet 12. februar 2015 #7 Skrevet 12. februar 2015 I og med at hun har vært inne på tanken selv, syns jeg det høres ut som en spennende kveld, jeg! Jeg har lenge lovet samboeren min det samme, og vi gjennomførte for et par måneder siden. Jeg er profesjonell fotograf selv, men den kvelden var det typen som var bak kameraet - og selv om han ikke er noen fotograf og bildene ble så som så, ble det absolutt en positiv opplevelse! Litt vin underveis, samt flere sex og blowjob-pauser, gjorde at det dro ut til en helaften.
Invicta Skrevet 12. februar 2015 #8 Skrevet 12. februar 2015 Takk for tilbakemelding. Som en del av bryllupsgaven i fjor ga hun meg en bok med "kuponger" som jeg skulle bruke når jeg ville. Disse kupongene var alt fra "fem minutters fransk kyss", "date night" og "bamseklem" til "quickie" og "blow job". En av disse kupongene var også "sexy photoshoot", så jeg vet at hun har vært inne på tanken selv Men alle disse tingene er jo gaver til deg. Nå vil du gi henne en gave. Da anbefaler jeg heller en romantisk weekendtur til et eller annet sted. Sexy undertøy og fotoshoot kan du heller ønske deg til jul. 1
Salmalaks Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #9 Skrevet 12. februar 2015 I og med at hun har vært inne på tanken selv, syns jeg det høres ut som en spennende kveld, jeg! Jeg har lenge lovet samboeren min det samme, og vi gjennomførte for et par måneder siden. Jeg er profesjonell fotograf selv, men den kvelden var det typen som var bak kameraet - og selv om han ikke er noen fotograf og bildene ble så som så, ble det absolutt en positiv opplevelse! Litt vin underveis, samt flere sex og blowjob-pauser, gjorde at det dro ut til en helaften. Hyggelig å høre at du hadde en positiv opplevelse av det. Tenkte å dra det ut til en helaften, sånn som dere gjorde - vin, noen drinker, kanskje noe fingermat og sex underveis. Med litt alkohol i blodet og god blodsirkulasjon er det litt mindre skummelt
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #10 Skrevet 12. februar 2015 Jeg vil tippe at den shooten var ment som noe du kan etterspørre, og hun da ordner bilder til deg. Hvis hun er en litt tilbakeholden usikker kvinne ville jeg desverre ikke gjort dette du kan vise henne på så mange andre måter at du setter pris på henne! Husk at vi damer også har sex med hodet og følelsene, ikke bare underlivet. Å skrive noe du leser opp, spandere en tur på henne, varte henne opp, spa, middag, slike ting vil nok bli mer verdsatt. Evnt gi henne noe du vet hun virkelig ønsker seg. Er ikke sikkert hun ønsker å bli så blottlagt, sånn at du skal bekrefte at hun er bra nok. (Mener ikke du er sånn, men er mulig hun vil oppleve det slik)Anonymous poster hash: 28ac0...248
I Grosny Skrevet 14. februar 2015 #11 Skrevet 14. februar 2015 (endret) Hei, Jeg trenger sårt noen kvinners synspunkt og mening om følgende: Kona mi har nå i to måneder trent intenst og holdt seg strengt til dietten. Jeg er mektig imponert over hennes besluttsomhet og at hun ikke har sprukket. Sålangt har hun gått ned masse og nærmer seg nå idealvekta, som er det hun veide sa vi giftet oss. Hun skal fortsette med trening og diett helt til sommeren. Jeg ønsker å gjøre noe for henne som kan få henne til å innse at hun ser helt fantastisk ut, og at hun virkelig har gått ned i vekt. Dessverre klarer hun ikke å se det så godt selv, selvom målbåndet viser tydelige resultater. Til sommeren tenkte jeg å kjøpe noe dyr, sofistikert, sexy lingerie til henne. Gjerne en fin badedrakt også. Jeg vet godt hva hun liker, så det blir ikke noe problem. Så tenkte jeg å booke en natt på et fint hotell. Planen er å lage en sexy lingerie/boudoir photoshoot med henne. Jeg er langt ifra noe fotograf, men tenker å bruke månedene frem til sommeren til å øve masse på å ta bilder og se opplærigsvideoer. Har også sett på en Boudoir Photo Guide bok for å lære hvordan man skal gjøre dette. Vi har et fint speilreflekskamera med stativ. Spørsmålet blir da - er dette noe god idé..? Hvordan ville du som kvinne reagert på et slikt forslag? Positivt eller negativt? Vil det hjelpe på selvbildet ditt? Setter stor pris på tilbakemelding! Stativ, da tenker jeg eksisterende lys. Du trenger mest sannsynlig å trene opp øynene dine til å se hva slags lys som former henne vakkert. Lys fra vindu på en grå dag, i riktig vinkel, er ofte bra. Ting som korning, støy og skarphet er ofte mindre viktig enn de fleste tror. Bevegelsesuskarphet kan gjerne tilføre ett slør av noe stemningsskapende. Den enkleste måten å overvinne problemer med uheldige farger er å konvertere til svart hvitt.. Mange damer ønsker nok å ha bilder av seg selv fra da de var i sin beste alder. Tips, ta også lettkledde bilder, bilder som viser nok, men er såpass tildekket at hun lett kan vise de til barnebarna når de kommer på besøk på gamlehjemmet. Endret 14. februar 2015 av I Grosny
Fionnuala Skrevet 14. februar 2015 #12 Skrevet 14. februar 2015 Jeg har selv gått ned 15 kg siste året og kjenner meg litt igjen i din kones tenkegang, jeg kjenner det jo både på klærne og på målene at jeg er lettere, men det er ikke alltid så lett å se det selv i speilet. Hadde samboeren min foreslått sexy photoshoot hadde jeg utelukkende tatt det positivt, det betyr at han ønsker sexy bilder av meg (som igjen jo blir en bekreftelse på at han mener at jeg er sexy), samt at det blir en gyllen mulighet for meg selv å se kroppen min i et annet perspektiv - jeg tror det kunne vært en selvtillitsboost, i tillegg til en fin kveld sammen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå