AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #1 Skrevet 12. februar 2015 Noen andre som hadde ekstremt vondt i hodet i uke 21? Hadde migrene før men har ikke hatt det etter at jeg ble gravid,men dette minner veldig om migrenesmertene..er det matmangel(væske er det ikke,drikker 5 liter til dagen) eller noe annet?Anonymous poster hash: fcf2e...a4e
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #2 Skrevet 12. februar 2015 Jeg hadde ikke migrene før jeg ble gravid, men har det nå. Er 50 % sykemeldt.. Ikke så mye som hjelper når det først er i gang, men prøver å forebygge med regelmessig søvn, ikke gå sulten, frisk luft og gåturer. Jeg har takket nei til medisiner fra legen min.Anonymous poster hash: 10634...a4c
graving Skrevet 12. februar 2015 #3 Skrevet 12. februar 2015 Er til tider plaget med litt hodeverk, men ikke slik som migrene. Har du sjekket symptomene for svangerskapsforgiftning?
Lune Skrevet 12. februar 2015 #4 Skrevet 12. februar 2015 Jeg hadde ekstrem migrene og ble innlagt i uke 20 og sykemeldt ut svangerskapet. Jeg tok medisiner, dessverre måtte jeg slutte og amme av samme grunn for å begynne på forebyggende medisiner. Jeg har vært veldig dårlig av migrene i svangerskapet (fra uke 20) og etterpå..
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #5 Skrevet 12. februar 2015 Du bør sjekke for svangerskapsforgiftning!Anonymous poster hash: 509cd...dcb
ablaze Skrevet 12. februar 2015 #6 Skrevet 12. februar 2015 Du bør sjekke for svangerskapsforgiftning!Anonymous poster hash: 509cd...dcb Så så! Hodepine er kun et av mange tegn på sv.f. Så lenge TS ikke har veldig høyt blodtrykk og protein i urin så er det ikke sv.f. Dessuten er det uvanlig å få det så tidlig i svangerskapet - lite vits å stresse henne opp med det.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #7 Skrevet 12. februar 2015 Du drikker 5(!) liter om dagen? Ikke rart om du har hodepine! Det holder i massevis med 2 liter i tillegg til normal kost. Anonymous poster hash: 0ebed...42b
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #8 Skrevet 12. februar 2015 Så så! Hodepine er kun et av mange tegn på sv.f. Så lenge TS ikke har veldig høyt blodtrykk og protein i urin så er det ikke sv.f. Dessuten er det uvanlig å få det så tidlig i svangerskapet - lite vits å stresse henne opp med det. Jeg sa ikke at det var det men at hun bør sjekke seg og ikke anta at det er noe annet. Det er legen sin oppgave. Ja, det er tidlig. Men det er de som får det så tidlig også.Anonymous poster hash: 509cd...dcb
Essie_ Skrevet 12. februar 2015 #9 Skrevet 12. februar 2015 Jeg har hatt mye plagsom hodepine under graviditeten. På det verste ble jeg fullt sykmeldt og måtte ligge i ro uten lys og lyd. Startet ca uke 17. Etter fem uker full sm, jobbet jeg halvt omtrent 10 uker, før hodepinen ble verre igjen og ble fullt sm de siste ukene før perm. Har fortsatt hodepine hver dag (en uke til termin), men den er levelig. Håper inderlig at det gir seg etter fødsel.
laviniabcn79 Skrevet 23. februar 2015 #10 Skrevet 23. februar 2015 Jeg sliter med det samme... Hormonellt betinget sier alle, leger, jordmødre osv.... Biter tenna sammen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå