AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #1 Skrevet 12. februar 2015 Jeg har slitt med mageproblemer, og betennelser i magen så nå tåler den ikke så sterke ting som feks hvitløk, masse fet +++ Jeg tok for en times tid siden omega 3 kapsel, men nå føler jeg et sånn trykk i magen og raper hele tiden. Kan man faktisk reagere på disse, trodde det nesten skulle være umulig? Ellers noen tips til hvordan jeg kan løse det, liker makrell i tomat men kan bli litt mye å spise det hver eneste dag da. Anonymous poster hash: 4ae03...01c
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #3 Skrevet 12. februar 2015 Det kan være kapselen du reagerer på. Men å spise en brødskive hver dag med makrell i tomat er ikke noe problem Da dekker du det daglige behovet, og litt til i løpet av dagen Anonymous poster hash: 64688...df8
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #4 Skrevet 12. februar 2015 Kan være at omega-3-en har harsknet. Anonymous poster hash: eccb8...269
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #5 Skrevet 12. februar 2015 Det finnes tran på flaske Har prøvd det også, det er faktisk enda verre. Jeg ser ut til å reagere på veldig fet fisk også av en eller annen grunn. Anonymous poster hash: 4ae03...01c
Gjest avocadoen Skrevet 12. februar 2015 #6 Skrevet 12. februar 2015 Har prøvd det også, det er faktisk enda verre. Jeg ser ut til å reagere på veldig fet fisk også av en eller annen grunn. Anonymous poster hash: 4ae03...01c Så rart! Har du spurt legen om dette?
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #7 Skrevet 12. februar 2015 Så rart! Har du spurt legen om dette? Ikke akkuratt det. Ellers jeg hadde betennelse i magen for en tid tilbake, da sa jeg vell at jeg reagerte på fett og laks. Han gjorde ikke noe spesielt med det. Jeg er ennå så ung så de tar meg ikke så seriøst føler jeg. Anonymous poster hash: 4ae03...01c
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #8 Skrevet 12. februar 2015 Laget en tråd om det for å få svar på om det er flerne med samme problem, men kom på det etter jeg hadde laget denne. Så derfor ble det to tråder. Anonymous poster hash: 4ae03...01c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå