AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #1 Del Skrevet 12. februar 2015 Hvilke gaver kan man velge mellom der? Anonymous poster hash: 7e6a6...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty2 Skrevet 12. februar 2015 #2 Del Skrevet 12. februar 2015 er ikke gaver der. mann får drikke og snacs under blodgivningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #3 Del Skrevet 12. februar 2015 er ikke gaver der. mann får drikke og snacs under blodgivningen. Hvor får man gaver da? Må de hentes i blodbanken? Anonymous poster hash: 7e6a6...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 12. februar 2015 #4 Del Skrevet 12. februar 2015 Du har litt feil fokus. Man gir ikke blod for å få en gave, men for å hjelpe andre. Der det blir gitt gave, er den bare verdt ca 50 kr, og kan f,eks. være en kopp eller et glass. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #5 Del Skrevet 12. februar 2015 Jeg fikk et troll-glass Anonymous poster hash: 13657...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkløver Skrevet 12. februar 2015 #6 Del Skrevet 12. februar 2015 Jeg ga blod på Haukeland i 2 år, fikk bare gave en gang, da jeg kom innom en helg. Eneste grunnen til at de delte ut var at de trengte ekstra folk etter å ha vært stengt noen dager. Ikke fått noe de gangene jeg var inni blodbussen heller. Kan ikke si jeg bryr meg, det er ikke derfor jeg ga blod Tror gave er unntaket, ikke regelen i Bergen... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #7 Del Skrevet 12. februar 2015 Men det er så mange som får mummikopper? Det vil jeg og ha Anonymous poster hash: 7e6a6...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 12. februar 2015 #8 Del Skrevet 12. februar 2015 Du får gi blod i Oslo, her er det gave hver gang. Mummikoppene forsvinner samme dag de kommer inn omtrent, så sjansen for å få en slik er likevel ganske liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isbjørnungen Skrevet 12. februar 2015 #9 Del Skrevet 12. februar 2015 På Haukeland får man gave når man har gått så-og-så mange ganger. Man får et "klippekort", og når det er fullt får man gave. Har ikke sett mummikoppene der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #10 Del Skrevet 24. april Noen som har gitt blod på Haukeland som vet hvordan det er der nå? Er det gaver? Jeg gir jevnlig til Blodbussen så har ikke tenkt over det Anonymkode: 1c924...119 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #11 Del Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Noen som har gitt blod på Haukeland som vet hvordan det er der nå? Er det gaver? Jeg gir jevnlig til Blodbussen så har ikke tenkt over det Anonymkode: 1c924...119 Når du går blod så gir du bort en dyrebar gave andre får men som du selv og en dag kan trenge. Å fokusere på å gå gaver i vårt vestlige velstandssamfunn viser en materialisme det er til å bli flau av. Gå og kjøp en gave til deg selv etterpå, dersom d7 mener du trenger en gave. Anonymkode: 73f87...7d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #12 Del Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Når du går blod så gir du bort en dyrebar gave andre får men som du selv og en dag kan trenge. Å fokusere på å gå gaver i vårt vestlige velstandssamfunn viser en materialisme det er til å bli flau av. Gå og kjøp en gave til deg selv etterpå, dersom d7 mener du trenger en gave. Anonymkode: 73f87...7d2 🙄 Anonymkode: f1d76...486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #13 Del Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Når du går blod så gir du bort en dyrebar gave andre får men som du selv og en dag kan trenge. Å fokusere på å gå gaver i vårt vestlige velstandssamfunn viser en materialisme det er til å bli flau av. Gå og kjøp en gave til deg selv etterpå, dersom d7 mener du trenger en gave. Anonymkode: 73f87...7d Det er det som kalles betinga læring-Piaget. Man lærer at når man gjør en ting så får man belønning, og fortsetter å gjøre det. Det er jo tipp topp å få en mummikopp Anonymkode: 19fac...f90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå