AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #1 Skrevet 12. februar 2015 Skal gjøre det så enkelt som mulig. Hva må til for å få kjæresten (damen) til å ta mer initiativ, åpne seg sexuelt og si hva hun ønsker? Alle kjærestene jeg har hatt har latt alt dette ansvaret på meg, noe som igjen fører til at tenningen min forsvinner etterhvert. De må da ha klare tanker om hva de vil, ønsker, og fantaserer om? Jeg synes det er veldig synd at sexen hele tiden skal være opp til meg, når/hvor/hvordan. Hva skal til for å få dere damer til å ta regi?Anonymous poster hash: bbae6...d5f
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #2 Skrevet 12. februar 2015 Her er et helt merkelig spørsmål, som sikkert ikke slår NOEN: Hva med å SNAKKE med henne? Anonymous poster hash: e2eb9...2d8
Berit Skrevet 12. februar 2015 #3 Skrevet 12. februar 2015 Mannen må spørre om hva kvinnen liker, foretrekker, setter pris på.
mijaa Skrevet 12. februar 2015 #4 Skrevet 12. februar 2015 Nå kan jeg bare snakke for meg selv da, men jeg må være veldig komfortabel med og trygg på personen for å ta initiativ, i alle fall. Er tydeligvis altfor diskrè også, for kjæresten skjønner det sjeldent når jeg hinter til at jeg vil ha sex, og da føler jeg meg avvist, og vips er vi inne i en veldig ond sirkel hvor jeg ikke tør ta initiativ fordi jeg forbinder det med avvisning. Det kan jo være lurt å snakke om, hva som er hennes måte å hinte til sex på. Kanskje hun egentlig gjør det ofte, uten at du reagerer på det! Når det gjelder å få frem hva hun vil, ønsker og fantaserer om må du nesten bare snakke med hu. Et lite tips som kanskje kan funke er å snakke om det rett etter sex, da synes jeg det er mye lettere å snakke om og dele sånt i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #5 Skrevet 12. februar 2015 Ååå, hvorfor tenkte jeg ikke på det? :S Joda, jeg har selvsagt pratet med henne (og mine ekser da det gjaldt). Svaret er gjennomgående det samme; har ikke noen fantasier, liker at jeg tar regien osv. Når jeg forteller hvor mye jeg hadde satt pris på at de tok litt initiativ iblant så får jeg til svar at de da skal gjøre dette - uten å gjøre noe med det. Jeg mister helt lysten på å utvikle sexlivet videre, og da stopper det opp. Jeg lukker meg inn, og sexen uteblir. Skjer gang på gang, og jeg tenker da at vi ikke er sexuelt kompatible som videre blir et problem...Anonymous poster hash: bbae6...d5f
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #6 Skrevet 12. februar 2015 Mannen må spørre om hva kvinnen liker, foretrekker, setter pris på. jeg begynner virkelig å bli lei av den der... Det er forventet at mannen skal si hva han ønsker, og samtidig spørre damen om hva hun ønsker. Når kan det for en gangs skyld gå andre veien?Anonymous poster hash: bbae6...d5f
Berit Skrevet 12. februar 2015 #7 Skrevet 12. februar 2015 jeg begynner virkelig å bli lei av den der... Det er forventet at mannen skal si hva han ønsker, og samtidig spørre damen om hva hun ønsker. Når kan det for en gangs skyld gå andre veien?Anonymous poster hash: bbae6...d5f Det skal gå like mye andre veien også, klart det. For ofte er det nok slik du antar, at det forventes av motpartneren (begge sider, tror jeg) å ta initiativ til å spørre og også si selv hva man liker. Jeg tror det er en god idè å snakke om akkurat det og. Fortelle selv om sine behov, hva man setter pris på. Og veldig viktig å spørre den andre. Også si til motparten at man blir så glad og oppstemt når h*n og kan ta initiativ til å spørre og fortelle selv. Det som er motiverende, er i hvertfall når motparten viser glede og opprømthet. Ikke at hun/han er irritert eller viser irritert frustrasjon over klagende initiativ eller andre ting. Det i seg selv er veldig demotiverende og motsatt av lystbetont.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå