Gå til innhold

Har du vært på TV?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, da filmen "Søndagsengler" gikk på Nrk for noen år siden.

Videoannonse
Annonse
Gjest LoisLane
Skrevet
Tja....

Jeg kommer på TV 15 ganger fra i dag til søndag, på TV2.  

Reklame....

Hvilket program?

Skrevet

Jeg har vært på RAI uno!

En slags "fem på gaten" opplegg.

Tøft nok å bli dratt ut av sin egen sløvende private tilværelse.

Enda tøffere på et fremmed språk.

Jeg fikk aldri sett det. Men jeg vet det ble sendt. En venninne av meg så det.

Med dårlige svar, 100 gramatiske feil og en dårlig aksent, er det vel kanskje like greit. :)

Skrevet

Jada, jeg har vært på TV.

Var med i en reklamefilm for en brus samt statist i en serie som NRK lagde; Fire høytider.

Noen fordeler må jeg ha når en av venninnene mine driver en del med reklame/revy/statist etc.

Skrevet

Var en reportasje ("Hjemme hos...! :ler: ) med meg og minsten i Helse Refleks på nrk. Og sammen med den eldste her var jeg statist i Bot og Bedring.

Skrevet

Ja jeg har vært på TV en gang som deltaker i "Ordjakten" på TV2 den 22. eller 23. april i år. Forøvrig vant jeg. :-) Har også vært med på kunnskapskonkurranse for 9.ende klassinger for 14 år siden på lokalradioen i Skjeberg der vi kom på 2. plass av 9 lag. (Det var 3 manns lag)

Har aldri vært så nervøs som jeg var på Ordjakten til tross for at det bare var studioarbeidere der (Lyd,Lys og kamera folk) og den andre deltakeren + verten. Tror bevisstheten over at det gikk direkte på TV som gjorde utslaget. :)

Skrevet

Har danset i musikkvideoer som har gått mye på tv. Syntes det er flaut å se meg selv jeg :roll:

Skrevet

Jeg har vel vært på skjermen en gang som tilskuer på RBK-kamp på Lerkendal.

Men pappa derimot klarte å snike seg med i en episode av Borettslaget, da Linda Johansen var på Danskeferja..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...