Gå til innhold

Mobbing av slanke


Fremhevede innlegg

Skrevet

Særiøst? Enhver kommentar uttrykt av bekymring for helse grunner i misunnelse? Ser dere selv hvor teit det er? Dere vet at målet til de aller fleste menneskene er ikke å være tynnest mulig? Isåfall er det ingen som hadde spist fast føde.

Det er fullstendig mulig å utrykke bekymring for drastisk vektnedgang uten at det grunner i misunnelse altså, noen ganger er det så enkelt at vedkommende faktisk bryr seg om deg. Jeg sier ikke at folk har noe rett til å kommentere vekten til folk.

Og nei, jeg er ikke overvektig. Jeg sier ikke dette av misunnelse av undervektige.

Anonymous poster hash: 771ac...091

Hvis du leser tråden én gang til, så får du gjerne også med deg at det var ikke snakk om vektnedgang i det hele tatt. TS har vært tynn hele tiden. Og om noen var bekymret for TS sin helse, så kunne de tatt det på tomannshånd, ikke rope ut i kor hvor innhult hun var i fjeset og at det ikke så bra ut etc! Det er forskjell på en bekymret venninne, og slarvekjerringer som bare skal spy ut negative kommentarer, og trøste misunnelsen sin med at TS sikkert har store helseproblemer.

  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nok en tråd som utvikler seg til å bli tykke vs. tynne... Kan ikke alle bare være venner? :)



Anonymous poster hash: c5b66...4ef
Skrevet

Hvis du leser tråden én gang til, så får du gjerne også med deg at det var ikke snakk om vektnedgang i det hele tatt. TS har vært tynn hele tiden. Og om noen var bekymret for TS sin helse, så kunne de tatt det på tomannshånd, ikke rope ut i kor hvor innhult hun var i fjeset og at det ikke så bra ut etc! Det er forskjell på en bekymret venninne, og slarvekjerringer som bare skal spy ut negative kommentarer, og trøste misunnelsen sin med at TS sikkert har store helseproblemer.

Det er så, men svarene som ble sitert var ikke rettet mot trådstarters venninner.

De var rettet mot folk som kommenterte vekt generelt, og da lav vekt i særdeleshet.

Anonymous poster hash: 81908...9ed

Skrevet

TS: Dette er god gammeldags misunnelse og som vi vet er kvinner kvinner verst når det gjelder slikt.

Jeg har alltid vært tynn (170cm.og 53 kg) og det har blitt mange "velmemende" råd fra andre kvinner opp igjennom årene.I de fleste tilfeller er det bare fordekt misunnelse. De ser den ene tingen de aldri kommer til å bli - uansett hvor mye de trener eller sulter seg halvveis til døde.

Fra menn har jeg aldri fått slike kommentarer, kun komplimanger. Når jeg spør om de ikke synes jeg er for tynn får jeg høre slikt som "Du er tynn men ikke stygt tynn"., "Du er fin",""Du er sexy" osv...



Anonymous poster hash: 8c078...f54
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...