Gå til innhold

KG, en liten felle ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja jeg vet vi selv velger å være her, men da jeg ble medlem, tenkte jeg at det var et sted hvor man kunne få høre andres meninger, og evt. få støtte. Det er jo også fint på denne måten, men jeg har også lagt merke til at det skriver enormt mye her som kan gi en form for angst. Man ser for det meste det negative, og tror at alle er sånn.
Virkeligheten og kg likner ikke hverandre syns jeg.

Jeg har vel blitt avhengig av dette forumet, og er redd det kan være en felle som gjør at jeg graver meg enda mer ned i problemene mine enn hva jeg egentlig trenger. Ikke gidd å skrive at jeg skal melde meg ut, jeg vet jeg selv velger å være her. men KG har også blitt en form for støtte..... fler som føler det samme?



Anonymous poster hash: 8bc92...6e9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nja, jeg føler at jeg forstår mye mer hvordan ting (spesielt i forhold, forskjellen på menn og kvinner osv) fungerer. Her sier folk rett ut hva de mener, selvfølgelig er det noen som prøver å provosere, men det er ofte en sannhet i det. Jeg forstår hva du mener med at det er mye negativt, men det er bare å prøve å innse at sånn er det bare. Selv er jeg blitt litt avhengig av å være her, fordi jeg ikke vil gå glipp av noen interessante diskusjoner.. Men jeg tror mange føler det samme som deg.



Anonymous poster hash: 684ef...44e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg styrer unna her i perioder pga jeg noen ganger kan få litt for mye kg-vibes i kroppen, men utover det syns jeg det går fint. Tenker bare på alle de rævholene som går rundt og tydeligvis ikke tør å være seg selv i det virkelig liv og tenker "stakkars".



Anonymous poster hash: 96b93...a98
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...