Gå til innhold

Telefonsex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg driver med telefonsex hjemmefra, altså bruker en helt vanlig mobil og får betalt for å snakke grisete.

Jeg ønsker å vite om forskjellige måter å få inn betaling med en gang, uten at vedkommene får vite noe særlig informasjon om meg og ikke kan lure meg med betalingen.

Noen som har evt erfaringer, eller vet noe om dette?

Anonymous poster hash: 102a6...300

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvd PayPal?

Anonymous poster hash: 9f5cf...6ea

Skrevet

Prøvd PayPal?

Anonymous poster hash: 9f5cf...6ea

Nei, men lagde bruker der for 20 min siden. Men er det slik at de ser min info og mitt ekte navn, osv? Isåfall så er ikke det aktuelt.

Skrevet

Bare lurer, hvorfor prostituerer du deg for å tjene noen kroner? Er det ikke bedre å skaffe seg en normal jobb?:)

Anonymous poster hash: 1f8be...e80

Skrevet

Bare lurer, hvorfor prostituerer du deg for å tjene noen kroner? Er det ikke bedre å skaffe seg en normal jobb?:)

Det er ganske så bedre betalt enn å jobbe i en vanlig jobb... Dessuten er jeg ufør.. Så trenger virkelig penger for å betale alle regninger.

• Liker 1
Skrevet

Det er ganske så bedre betalt enn å jobbe i en vanlig jobb... Dessuten er jeg ufør.. Så trenger virkelig penger for å betale alle regninger.

Det er virkelig ingen unnskyldning. Tenk på hva dette gjør med deg på lang sikt. Hvis en vanlig jobb er for dårlig betalt så har du jo for høye utgifter. Er ingen i Norge som er så fattige at prostitusjon er siste utvei. Håper du innser at du er mere verd enn det.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...