Gå til innhold

utslett på rompa? bilder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjæresten min har fått slike utselett rundt på rompa og litt oppover ryggen. Han sier det ikke klør, men har i det siste fått fler og fler slike. Noen som vet hva dette kan være?

Anonymous poster hash: 77245...339

post-37809-0-82652900-1423695847_thumb.j

post-37809-0-19200800-1423695865_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har han vært borti dyr? Det kan ligne ringorm.

Endret av Petter
Skrevet

Haha, dra til legen asap! Litt vanskelig å si nå, men de skorpene minner meg litt for mye om eventuelle brennkopper, og det er supersmittsomt. Til legen bør man uansett, brennkopper eller ei.

Skrevet

Har han vært borti dyr? Det kan ligne ringorm.

eneste dyret han har vært borti er hund, men hunden har jo ikke vært nedi trusa hans
Skrevet

Skulle foreslå ringorm jeg også.. det ligner veldig på det!

Skrevet

eneste dyret han har vært borti er hund, men hunden har jo ikke vært nedi trusa hans

Dyret trenger jo ikke å ha vært i buksa hans da. Hvis det er ringorm så kan det komme overalt, selv om man ikke nødvendigvis har hatt et dyr akkurat der.

Skrevet

Etter det googlesøket jeg tok vil jeg si at det kan ligne på både rinorm og elveblest. Gå til legen!

Skrevet

Kjæresten min har fått slike utselett rundt på rompa og litt oppover ryggen. Han sier det ikke klør, men har i det siste fått fler og fler slike. Noen som vet hva dette kan være?

Anonymous poster hash: 77245...339

Jeg er ingen lege, men det er mest sannsynlig sopp. Har identisk utslett på leggen akkurat nå som er på vei bort. Legen min sa til meg: reseptfri Fungoral shampoo på apoteket. Skum opp, smør på, la stå i 20 min og skyll av en gang om dagen til det er vekk.

Anonymous poster hash: fe0d4...e05

• Liker 1
Skrevet

Han hadde samme utslettet når han var 10 år, men dro ikke til legen.. kan det bety noe at utslettet har kommet tilbake på eksakt samme områder?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...