AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #1 Skrevet 11. februar 2015 Jeg er 27 år og har en mild variant av ADHD, noe jeg fant ut da jeg var 20. Har aldri gått på medisin, men nå har jeg startet å vurdere det pga dårlig konsentrasjon på skole og generelt kaos. Er litt nervøs for å starte på det pga bivirkninger, og fordi jeg er redd for at jeg ikke vil slutte når jeg har startet. Vil ikke gå på det resten av livet, men trenger det for å få gjort ferdig studier tror jeg. Noen som har erfaring med Ritalin? Tar imot alle råd:) Anonymous poster hash: 0bc62...9d2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå