Gå til innhold

Symptomer på kreft


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

I det siste så har jeg vært veldig slapp og sliten, blir fort trøtt og orker ikke å gjøre så mye lengre. Har også merket at jeg har fått en del kutt på en måte på hendene mine som jeg ikke finner en forklaring av hvorfor de er der, kommer også noen blåmerker på beina som jeg heller ikke finner en forklaring for. Noen som vet om dette kan være en type kreft eller kanskje har erfaringer?

Tusen takk for alle svar på forhånd:D

Anonymous poster hash: bfac6...42d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til legen du.



Anonymous poster hash: 9182a...3f8
  • Liker 1
Skrevet

Gå til legen, IKKE GOOGLE, ikke spør på forum. Kun skremsel og "diagnoser"



Anonymous poster hash: f90ea...270
Gjest Vaniljekjeks
Skrevet

Kan være du bare har en liten infeksjon men det vet jo ikke vi. Kom deg til legen og ta noen blodprøver du.

Skrevet

Feber, nattesvette og uforklarlig vekttap.

Du kan like gjerne ha jernmangelanemi og bare trenge litt kosttilskudd.

Gå til legen, det er bare de som kan svare.

Anonymous poster hash: 3e037...961

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...