AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #1 Skrevet 11. februar 2015 Hei I det siste så har jeg vært veldig slapp og sliten, blir fort trøtt og orker ikke å gjøre så mye lengre. Har også merket at jeg har fått en del kutt på en måte på hendene mine som jeg ikke finner en forklaring av hvorfor de er der, kommer også noen blåmerker på beina som jeg heller ikke finner en forklaring for. Noen som vet om dette kan være en type kreft eller kanskje har erfaringer? Tusen takk for alle svar på forhånd:DAnonymous poster hash: bfac6...42d
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #2 Skrevet 11. februar 2015 Gå til legen du. Anonymous poster hash: 9182a...3f8 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #3 Skrevet 11. februar 2015 Gå til legen, IKKE GOOGLE, ikke spør på forum. Kun skremsel og "diagnoser" Anonymous poster hash: f90ea...270
Gjest Vaniljekjeks Skrevet 11. februar 2015 #4 Skrevet 11. februar 2015 Kan være du bare har en liten infeksjon men det vet jo ikke vi. Kom deg til legen og ta noen blodprøver du.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #5 Skrevet 11. februar 2015 Feber, nattesvette og uforklarlig vekttap. Du kan like gjerne ha jernmangelanemi og bare trenge litt kosttilskudd. Gå til legen, det er bare de som kan svare. Anonymous poster hash: 3e037...961
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå