AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #1 Skrevet 11. februar 2015 Det er en som vil ha meg med på regelmessig gøy uten forpliktelser. Jeg kjenner han godt og jeg kjenner familien hans. Nå har vi begge vokst opp og han ser bra ut! Jeg er bare redd en av oss får mer følelser, han innrømmet at i ungdomstiden var han litt småforelsket. Vi er veldig enige om at seriøse forhold er ikke noen av oss ute etter. Vi har på en måte fått nok sånt. Hva burde jeg tenke på? Regler? Burde jeg eller burde jeg ikke? Har egentlig ikke sånn kjempe behov for noe som helst sånt, ordner meg som regel selv Har aldri hatt FF, kun seriøse lengre samboerforhold så for meg er dette litt rart. Anonymous poster hash: ca6b7...0e7
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #2 Skrevet 11. februar 2015 Jeg kan anbefale et sånt type forhold, men det er ikke for alle, så umulig for meg å svare på om dette er noe for deg. Du må nesten klare å ta den avgjørelsen selv. Anonymous poster hash: 90e41...3a3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #3 Skrevet 11. februar 2015 Hvis alle vet hvor de har seg selv trenger man ikke regler... Det går mer eller mindre på hva du legger i det å ha sex. Jeg kan ikke ha sex med en jeg ikke har gode følelser for, så jeg kunne nok aldri hatt en platoniks ff. EVER. Anonymous poster hash: 04617...2ab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå