Ohiodreamer Skrevet 11. februar 2015 #1 Skrevet 11. februar 2015 Heihei. Er en jente på snart 19 som vurderer å ta silikon. Har nå en liten C og ønsker en full D. Men er ganske ny på dette her, så trenger litt hjelp ved å spørre noen spm jeg håper dere som har tatt kan svare på: - Hvor tok du silikon? - Er du fornøyd? - Tok du runde eller anatomiske? Har selv lyst på anatomiske da jeg IKKE ønsker slike pingpong baller/ballonger ala Sophie Elise og Andrea Badendyck. Takk for svar :-)
lemon-aid Skrevet 11. februar 2015 #2 Skrevet 11. februar 2015 Gjorde det på Fornebuklikken. Brystløft med runde natrelle hp proteser (300gram) pga løshud og graviditet. Det ble en dyr affære, men var verdt det. Ingen ping pong baller her.. Jeg ville tenkt meg veldig godt om..Du er jo ganske ung. Men kan jeg spørre hva slags resultat du ønsker? Høres ut som du har en fin str. allerede…. :-)
Ohiodreamer Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2015 Gjorde det på Fornebuklikken. Brystløft med runde natrelle hp proteser (300gram) pga løshud og graviditet. Det ble en dyr affære, men var verdt det. Ingen ping pong baller her.. Jeg ville tenkt meg veldig godt om..Du er jo ganske ung. Men kan jeg spørre hva slags resultat du ønsker? Høres ut som du har en fin str. allerede…. :-) Ønsker dem større bare! Har veldig lite former ellers..
Nysgjerrigper6 Skrevet 11. februar 2015 #4 Skrevet 11. februar 2015 Hei. Jeg tok min operasjon i Tr.heim på Klinikk Stokkan Jeg er veldig fornøyd med mine, jeg hadde en liten Bcup, men har nå en full C. Jeg tok runde proteser, men har ikke ballonger. Som ei lenger opp skriver så var det dyrt, men jeg har ikke angret enda. Jeg var veldig heldig med klinikken og kirurgen, kjempe god oppfølging fikk jeg
Ohiodreamer Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2015 Hei. Jeg tok min operasjon i Tr.heim på Klinikk Stokkan Jeg er veldig fornøyd med mine, jeg hadde en liten Bcup, men har nå en full C. Jeg tok runde proteser, men har ikke ballonger. Som ei lenger opp skriver så var det dyrt, men jeg har ikke angret enda. Jeg var veldig heldig med klinikken og kirurgen, kjempe god oppfølging fikk jeg Okei, tusen takk for svar! :-)
Cessa74 Skrevet 11. februar 2015 #6 Skrevet 11. februar 2015 Hvis du søker opp CeeCee's hemmelige verden her på forumet så finner du svar på alt du lurer på. 2
shoppedilla Skrevet 11. februar 2015 #7 Skrevet 11. februar 2015 I og med at du er 19 så vil jeg anbefale deg å vente til du har fått barn og sånt... Jeg ønsker selv silikon og har gjort det i utrolig mange år så jeg sier ikke at lysten går over, men det er såpass dyrt og du risikerer å måtte ta operasjonen på nytt etter unger. Samboeren min er en av de som hater silikon, men vi er enige om at jeg kan ta det etter vi er ferdig med unger. 2
Gjest Daenerys Skrevet 11. februar 2015 #8 Skrevet 11. februar 2015 Tråden er ryddet for avsporinger. Daenerys, mod.
belle_ Skrevet 11. februar 2015 #9 Skrevet 11. februar 2015 Jeg tok på colosseumklinikken i Oslo. Er veldig fornøyd. Tok 450 cc over muskel høyprofil, har nå en e-cup. De er ikke spesielt trill runde og ser ihvertfall ikke ut som pingpong-baller, ser og kjennes veldig naturlige ut. Samboeren min merket ikke at jeg hadde silikon før jeg fortalte det. Ville snakket med kirurg, de vet som regel hva som vil kle deg best.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #10 Skrevet 11. februar 2015 Tok 255 gram under muskel. Anatomiske. Gikk fra en aa-cup til en c-cup. Jeg er veldig fornøyd, og tok på Fana medisinske i Bergen. Anonymous poster hash: 12c4a...c0d
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #11 Skrevet 11. februar 2015 Tok på nobel clinic, høyprofil 400 cc over muskel. Flinke kirurger. De ser latterlig naturlig ut så er fornøyd, men har fått en del større areola grunnet strekk i huden på kort tid så angrer på at jeg tok mer enn 200 cc.. Anonymous poster hash: 45f78...9c7
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #12 Skrevet 12. februar 2015 Kjære deg, du er 19 år! Du har hele livet foran deg. Du er fortsatt i utvikling! Mine bryster vokste til jeg var ca 25. Som andre her nevnte, hvis du absolutt skal gjøre det, vent til etter at du har fått barn! Mnage kan få større bryster etter svangerskap og pluss at fasongen kan bli forandret. Men jeg synes det er skremmende at dette har blitt så normalt! Du har c-cup, hva er problemet? Problemet sitter mellom ørene dine. Bruk heller pengene på psykolog. Naturlige bryster er myyye mer attraktive enn silikon! Jeg synes a-cup kan være så vakre og sexy, a la Keira Knightley. Det er turnoff med damer som fikser på utseende, hvis det ikke er av helsemessige årsaker. Plastikk er turnoff! Ofte ligger dårlig selvbilde bak. Selvtillit er sexy, mye mer enn bryst størrelse! Anonymous poster hash: 0bfae...ccc 4
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #13 Skrevet 12. februar 2015 Mine bryster vokste også frem til ca 25. De var relativt flate, men poppet ut mellom 20-25 år. Anonymous poster hash: 01c32...e10
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #14 Skrevet 12. februar 2015 Du har for det første ikke små pupper når du bruker str C. For det andre er kroppen din fremdeles under utvikling enda, du er enda en tenåring og kroppen din er ikke ferdig utviklet enda. Og det er svært turn off med mennesker som tar silikon. Å dekke på fest bordet med plastbestikk når en har sølv bestikk i skuffen er det ingen som gjør, det er heller få som synes plast pupper er noe særlig når det ekte du har er så mye mer deilig og fantastisk. Som andre har skrevet til deg, selvtillit for den du er, er det mest sexy en kvinne kan kle seg med og inneha. Og den eksisterer ikke i plast pupper så det blir feil å lete etter selvtilliten din der. Anonymous poster hash: 37ab7...d9d 4
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #15 Skrevet 12. februar 2015 Dere som har silikon, hvordan kjennes det egentlig? Jeg har fått litt "tomme" pupper etter vektnedgang, og vurderer å fylle på. Såpass lite at ingen ville merket forskjellen på grunn av endring i størrelse, men lurer på om en mann vil kjenne det f.eks. Altså om det går an å fylle på silikon uten at en sjel i verden kan finne ut av det. TS: Ville ventet et par år til og sett puppene litt an:) Jeg gikk opp over en cup i størrelse da jeg var kanskje 20-23. Var alltid en spretten gå-rundt-uten-BH A-cup, rett etter VGS gikk jeg opp til en stor B/liten C. Og da var jeg like tynn altså. Når jeg la på meg litt mer (uten å bli feit, bare rundere i kantene) så gikk jeg opp til stor C/liten D. Anonymous poster hash: 2caa8...30d
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #16 Skrevet 13. februar 2015 Håper du beholder dine naturlige bryst ts. Det er det desidert fineste. Silikon har noe billig over seg. Anonymous poster hash: 0bfae...ccc 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå