Gå til innhold

Insulinsprøyte: 5,3


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tok insulinprøve og resultatet var 5,3.

Er det litt for mye?

Anonymous poster hash: 13269...3ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blodsukker på 5,3 mmo/l er normalt.



Anonymous poster hash: 8f5fc...cd3
Skrevet

Normalt er mellom 4-7 på "friske" personer. Ettersom du har diabetes håper jeg du får god oppfølging og opplæring? Noe jeg mistenker du ikke har fått siden du spør om dette. Diabetikere pleier å ha stålkontroll på dette



Anonymous poster hash: 76a7e...892
Skrevet

Normalt er mellom 4-7 på "friske" personer. Ettersom du har diabetes håper jeg du får god oppfølging og opplæring? Noe jeg mistenker du ikke har fått siden du spør om dette. Diabetikere pleier å ha stålkontroll på dette Anonymous poster hash: 76a7e...892

Har hun diabetes?

Anonymous poster hash: 03459...202

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...