AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #1 Skrevet 11. februar 2015 Jeg tok insulinprøve og resultatet var 5,3. Er det litt for mye?Anonymous poster hash: 13269...3ab
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #2 Skrevet 11. februar 2015 Blodsukker på 5,3 mmo/l er normalt. Anonymous poster hash: 8f5fc...cd3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #3 Skrevet 11. februar 2015 Normalt er mellom 4-7 på "friske" personer. Ettersom du har diabetes håper jeg du får god oppfølging og opplæring? Noe jeg mistenker du ikke har fått siden du spør om dette. Diabetikere pleier å ha stålkontroll på dette Anonymous poster hash: 76a7e...892
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #4 Skrevet 11. februar 2015 Normalt er mellom 4-7 på "friske" personer. Ettersom du har diabetes håper jeg du får god oppfølging og opplæring? Noe jeg mistenker du ikke har fått siden du spør om dette. Diabetikere pleier å ha stålkontroll på dette Anonymous poster hash: 76a7e...892 Har hun diabetes?Anonymous poster hash: 03459...202
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå