AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #1 Skrevet 11. februar 2015 Hva kan det være? Dehydrering? Urinen luktet smeltet margarin istad..Anonymous poster hash: 7b734...1d9
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #2 Skrevet 11. februar 2015 DyttAnonymous poster hash: 7b734...1d9
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #3 Skrevet 11. februar 2015 Har hatt det, da har det vært urinveisinfeksjon. har du kjent noe til det? Anonymous poster hash: d6c10...47d
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #4 Skrevet 12. februar 2015 Nope. Ikke vondt når jeg tisser, men kan såklart være noe... Mensen er forresten forsinket med 2 dager, men grav.tester er foreløbig negative... Tenkte at UVI kan være et symptom. Lukter fortsatt smør idag selvom jeg bøtta ned på vann i går..Anonymous poster hash: 7b734...1d9
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #5 Skrevet 12. februar 2015 DyttAnonymous poster hash: 7b734...1d9
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #6 Skrevet 12. februar 2015 Ingen som kan si hva det er over nett.. Ring til en lege for å høre om det er normalt, h*n er den eneste som kan gi deg et ordentlig svar. Anonymous poster hash: 4226d...3ec
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #7 Skrevet 12. februar 2015 Spist eller drukket noe uvanlig i det siste da? Lukter den litt honnikorn? Anonymous poster hash: 0e993...4a4
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #8 Skrevet 12. februar 2015 Jeg merker det samme. Har vært slik i begge svangerskap. FØR testen slår ut så lukter urinen min popcorn med smør på. Gjør det fortsatt. Litt svakere preg av popcorn, men fortsatt sterkere lukt av urinen enn vanlig. http://forum.snartmamma.com/showthread.php?t=380766 Anonymous poster hash: 0e993...4a4
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #9 Skrevet 12. februar 2015 Har også opplevd denne smør/popcorn-lukten av og til. Har aldri vært gravid og har heller ikke slått ut noe på tester om UVI. Regner med det er på grunn av noe, eller kombinasjonen av flere ting, man har spist, Anonymous poster hash: 77fe4...db8
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #10 Skrevet 12. februar 2015 Spist asparges? Neppe noe farlig, siden du ikke har smerter eller direkte vond lukt. Anonymous poster hash: 72b73...f01
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #11 Skrevet 13. februar 2015 Jg har faktisk litt smerter idag, så tenker jeg drar til legen mandag om det ikke gir seg. Mensen er 3 dager forsinket, så en grav.test skulle slått ut positivt nå... Men fullstendig negativ, ikke spor av strek.Anonymous poster hash: 7b734...1d9
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #12 Skrevet 17. februar 2015 Viste seg å være graviditet ja. Noen lager vel hcg sent..?Anonymous poster hash: 7b734...1d9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå