Gjest Raggy Skrevet 11. februar 2015 #1 Skrevet 11. februar 2015 Har bestemt meg for å si ifra til han i kveld og jeg gruer meg. Han har begynt å være hardhendt med meg å det aksepterer jeg ikke. Kan ikke forstå hensikten med å holde hardt så jeg får vondt, ta tullekveletak osv osv. Har likt daten min ganske godt i en del mnd men nå har sperra gått på for fullt. Lurer på om han kan være ganske tett i pappen når han gjør sånt... Synd det skal være så vanskelig å se hvordan folk er. Ikke klarer han å kommunisere med meg heller så tror nok løpet er kjørt. Litt trist siden vi jo har hatt det hyggelig også, men som jeg har sagt til han så kan jeg ikke være sammen med en som ter seg som en gorilla... jeg har nok også mine feil men hvordan kan jeg vite hva han synes når han ikke prater?? Må nok ut å finne en ny date for jeg vil ikke leve alene!
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #2 Skrevet 12. februar 2015 Har du noen gang tenkt på og fortelle mannen at du IKKE liker at han behandler deg på den måten?. Noen gang trenger man bare og kommunisere. Det kan virker som veldig enkelt å bare si farvell. Er ikke altid riktig. Prat med han før du dumper fyren. Anonymous poster hash: 4623d...d2b
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #3 Skrevet 12. februar 2015 Mange damer liker sånt. Om du ikke sier fra så tror han vel du er blant dem. Skakke væra enkelt..Anonymous poster hash: 475be...25f
Gjest Raggy Skrevet 12. februar 2015 #4 Skrevet 12. februar 2015 Har sagt i fra veldig tydelig, men det virket nesten som at jeg var rar som reagerer på sånt. Det å holde noen lenge i et veldig hardt grep er jo bare helt idiotisk. Helt merkelig for min del ihvertfall. Denne adferden har slått meg av i forhold til denne mannen kjenner jeg. Det er snakk om at han holder feks rundt hånden min å klemmer drithardt ganske lenge, klyper eller tar brå tak rundt halsen min, for så å liksom le litt. Helt ærlig så skjønner jeg ikke en dritt....
Gjest Raggy Skrevet 12. februar 2015 #6 Skrevet 12. februar 2015 Hvorfor kan du ikke leve alene? Alle kan vel det men jeg ønsker det ikke. Trives alene men vil gjerne leve sammen med noen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå