Gå til innhold

Endelig et forum for meg!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hva er det med deg, Tommer`n? Du flørter med alt og alle her...men blir det no`action? Trukk`e det nei.....

Venter jo fortsatt på å få høre hvor fin hun jeg har når jeg på tur med bikkja, møter deg pesende på den fine sykkelen din.........

:kul:

Gjest GreenSky
Skrevet
elefantmansen!! :tunge1:

:sjarmor:

Vi får klare oss så godt vi kan vi to da, aline. :sexy: Hellu

Skrevet

Vi får klare oss så godt vi kan vi to da, aline. :sexy: Hellu

Hellu!!! :plystre::Hehe:

Gjest TomKrus
Skrevet

Oh, yes! :sjarmor:

Ser det for meg. Dere har det bare i kjeften.

Skrevet

Skulle akkurat til å si det samme....dere har det bare i munnen.

Skrevet
Skulle akkurat til å si det samme....dere har det bare i munnen.

Skrevet

I følge sjefen her i huset, er jeg ganske flink med munnen..... det er visnok ikke en dum egenskap for en kvinne det etter hva jeg forstår :wink:

Jeg har andre egenskaper også da...... men noen ganger strekker jeg ikke til for min herre, og da vanker det straff. Noen ganger kan den straffen være å tilfredsstille han med munnen, og da blir han fort blid igjen *say-no-more-smil*

Skrevet
I følge sjefen her i huset, er jeg ganske flink med munnen..... det er visnok ikke en dum egenskap for en kvinne det etter hva jeg forstår :wink:

Jeg har andre egenskaper også da...... men noen ganger strekker jeg ikke til for min herre, og da vanker det straff. Noen ganger kan den straffen være å tilfredsstille han med munnen, og da blir han fort blid igjen *say-no-more-smil*

:o

Der gikk det for langt...men fortsatt.... :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har vært gjest på KG lenge nok til å foreslå for gjengangerne her på tråden: Get a room!

:roll:

Skrevet
Jeg har vært gjest på KG lenge nok til å foreslå for gjengangerne her på tråden: Get a room!

:tunge1:

Skrevet

Godt sagt. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...