Lovvi Skrevet 11. august 2004 #25 Skrevet 11. august 2004 Ja, hva er det med deg, Tommer`n? Du flørter med alt og alle her...men blir det no`action? Trukk`e det nei..... Venter jo fortsatt på å få høre hvor fin hun jeg har når jeg på tur med bikkja, møter deg pesende på den fine sykkelen din.........
Gjest GreenSky Skrevet 11. august 2004 #26 Skrevet 11. august 2004 elefantmansen!! Vi får klare oss så godt vi kan vi to da, aline. Hellu
aline Skrevet 11. august 2004 #27 Skrevet 11. august 2004 Vi får klare oss så godt vi kan vi to da, aline. Hellu Hellu!!!
Gjest TomKrus Skrevet 11. august 2004 #31 Skrevet 11. august 2004 Oh, yes! Ser det for meg. Dere har det bare i kjeften.
Serpico Skrevet 11. august 2004 #32 Skrevet 11. august 2004 Skulle akkurat til å si det samme....dere har det bare i munnen.
aline Skrevet 11. august 2004 #34 Skrevet 11. august 2004 Skulle akkurat til å si det samme....dere har det bare i munnen.
Bettan* Skrevet 11. august 2004 #35 Skrevet 11. august 2004 I følge sjefen her i huset, er jeg ganske flink med munnen..... det er visnok ikke en dum egenskap for en kvinne det etter hva jeg forstår Jeg har andre egenskaper også da...... men noen ganger strekker jeg ikke til for min herre, og da vanker det straff. Noen ganger kan den straffen være å tilfredsstille han med munnen, og da blir han fort blid igjen *say-no-more-smil*
Serpico Skrevet 11. august 2004 #36 Skrevet 11. august 2004 I følge sjefen her i huset, er jeg ganske flink med munnen..... det er visnok ikke en dum egenskap for en kvinne det etter hva jeg forstår Jeg har andre egenskaper også da...... men noen ganger strekker jeg ikke til for min herre, og da vanker det straff. Noen ganger kan den straffen være å tilfredsstille han med munnen, og da blir han fort blid igjen *say-no-more-smil* :o Der gikk det for langt...men fortsatt....
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2004 #37 Skrevet 11. august 2004 Jeg har vært gjest på KG lenge nok til å foreslå for gjengangerne her på tråden: Get a room!
aline Skrevet 12. august 2004 #38 Skrevet 12. august 2004 Jeg har vært gjest på KG lenge nok til å foreslå for gjengangerne her på tråden: Get a room!
Serpico Skrevet 12. august 2004 #39 Skrevet 12. august 2004 Jeg har vært gjest på KG lenge nok til å foreslå for gjengangerne her på tråden: Get a room! Godt sagt. :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå