Gå til innhold

Min x's samboer

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hun er enogtjue år.....

Hvor mange er i stand til å se så langt ved et brudd, i den aleren...?

Jeg er bare 23 jeg og, men klarer fint å tenke for det! Litt for enkelt å skylde alt på ung alder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med Agurk. i og med at ungen er 9 år, så antar jeg at faren er en del eldre enn jenta. Da blir konklusjonen min at om man er voksen nok til å gå inn i et forhold med en voksen mann med barn, så må man også være voksen nok til å gjøre det "rette" når ting går galt..

Jeg har selv et barn som har en stefar han er veldig glad i. Om det skulle skjært seg med oss voksne, så vet jeg at stefaren ikke hadde dratt fra barnet uten å ha snakket med det...

Skrevet

Hun er nok for ung til å tenke over konsekvensene ja... Jeg tror ikke en på f.eks 26 år ville gjort det samme...

Men jeg synes det var ganske dårlig gjort av henne, for hun måtte da vite at gutten din likte henne! Veldig umodent gjort spør du meg...

Men det var en fin tanke av deg å la henne få besøke sønnen din hos deg..

Gjest random guest
Skrevet

Noen her inne er utrolig lite forståelsesfulle mennesker. Skal alltid ta den krasse tonen.Selvsentrerte og negative.De samme gjør det hele tiden, skjerp dere!!

Mammaen til denne gutten elsker jo sønnen over alt, og virker oppegående og ansvarlig.Vil bare si:la pappa få litt tid til å mestre bruddet, så vil han være god som en ny pappa snart! Bare pass på å forklare og snakke masse med gutten din+ litt ekstra kos og kjærlighet.

Lykke til! :klem:

Gjest Anonymous
Skrevet
Det har vel litt med åssen man formulerer seg å gjøre. For meg ligger det ikke omtanke først og fremst for ungen bak disse ordene:

Det var kun en konstatering av fakta.

Jeg er litt nysgjerrig på hvordan du formulerer deg for å vise omtanke for barna i hver setning du skriver.

Det er kanskje DU som bør være voksen nok til å innrømme at du ikke leste hva som sto i innlegget.

Skrevet

Kan ikke du og sønnen din gjøre en avtale om å møte henne da, en siste gang?

Gå en tur eller gå på McDonalds eller noe, bare dere tre. Sønnen din har jo et forhold til henne, og bør få kunne si ha det bra til henne uten at det trenger å involvere faren i det hele tatt.

Fokuser på at det er for guttens del, og at alle bør kunne tenke på ham i fem minuter i alle fall (hvis hun vegrer seg eller hvis faren blir lei seg).

Gjest Anonymous
Skrevet

ElleMelle: Det var noe sånt jeg tenkte på. Så faren til sønnen min skulle si det til henne.

Jeg regner med at det er han som er skylden i at bruddet kom såpass brått. Har jo bodd sammen med han jeg også... Men som jeg mener, hun kjenner meg jo så hun vet hvor hun kan få tak i sønnen min om hun vil unngå xn vår.

Det er jo ikke bare henne sønnen min mister, men også familien hennes. Han har alltid vært veldig glad i foreldrene og broren hennes...

For en smørje...

Skrevet

Det er kanskje DU som bør være voksen nok til å innrømme at du ikke leste hva som sto i innlegget.

:o :roll:
Skrevet

Tex, det er rart med det. Men det er ikke første gangen man "ser" deg som man gjør i dette innlegget..

Vet ikke helt hvem som skal skjerpe seg....

Skrevet

Nei, Amine, men du du kan jo sitte og undre deg resten av kvelden hvis du har lyst :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Amine trenger nok ikke å undre seg i det hele tatt i kveld. For dem som har lest på disse sidene på kvinneguiden en stund, så vet man bla hvor unødvendig krass du til tider kan være...

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er meg, gjesten som startet dette innlegget...

Åååååå det var ikke dette som var meningen med innlegget mitt her i det hele tatt. Det har jo blitt reine skitt kastingen av det jo.. Er det mulig at folk kan oppføre seg sånn?

Det er kjempefint av dere som forsvarer meg og som virkelig har skjønt hva jeg skriver om og hva som bekymrer meg......Jeg holder en sterk knapp på at man skal slippe og bli beskylt for å ha andre intensjoner....

Skjerp dere dere som absolutt MÅ vrenge og vri og få det til å se anderledes ut enn det det er...

Skrevet
Amine trenger nok ikke å undre seg i det hele tatt i kveld. For dem som har lest på disse sidene på kvinneguiden en stund, så vet man bla hvor unødvendig krass du til tider kan være...

Og for alt vi vet er du og Amine en og samme person.

Trådstarter, det som er viktig er at du får faren til å skjønne at man tar vare på barna sine også under et samlivsbrudd. Han kan ikke droppe alle planer fordi han er deppa, ungen hans fortjener vel bedre enn det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tex: jeg snakket litt med xn i dag. Han har det vist helt jævlig nå (deprimert o.l), men skulle prøve å ha jr. neste uke. Jeg sa at om det var noe, så var det ikke noe problem at han kunne komme tilbake til oss igjen om han hadde behov for å være alene. Vi bor jo alikavel så nærme...

Så da er det bare å håpe at det går bra. Gutten trenger jo pappa selv om han har en suveren stefar også. Ingen kan erstatte en pappa uansett...

Gjest Anonymous
Skrevet

Best at far tar en samtale med gutten? han er jo den som sitter inne med rsakene her?

Gjest Anonymous
Skrevet
:o :roll:

Veldig voksen argumentasjon.

Først angriper du en debattant for noe hun ikke har skrevet, og når noen påpeker det himler du med øynene....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...