Gå til innhold

Hva svarer man på Tinder?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sikkert et tåpelig spørsmål, men har pratet litt med en fyr på Tinder og han virker for en gangs skyld ålreit imotsetning til mange andre der inne.. Men han har nevnt en del ganger nå at han gjerne skulle sett flere bilder av meg fordi han syntes jeg ser så fin ut og jeg vet ikke helt hva jeg skal svare til det lenger..? Pleier dere andre å sende flere bilder til en match på Tinder? Evnt hva annet gjør dere? Jeg er ikke hun som tar selfies på snap og jeg har ikke instagram.. Tåpelig problemstilling, men. Er det forresten et negativt tegn at han "maser" litt om flere bilder?

Anonymous poster hash: 68b4b...213

Videoannonse
Annonse
Gjest tomasjj
Skrevet

Det trenger ikke være verken det ene eller det andre.

Du kan jo invitere han til å møtes I stedet hvis du er nysgjerrig på han selv.

Skrevet

Det trenger ikke være verken det ene eller det andre.

Du kan jo invitere han til å møtes I stedet hvis du er nysgjerrig på han selv.

Jeg er nysgjerrig på han, men syntes det er litt tidlig å møtes enda.. og vet jo ikke om han vil engang, siden han tydeligvis er litt usikker på om han syntes jeg er noe pen i det hele tatt.. ;) har jo klare og tydelige bilder på profilen, like "mange" som han, men han vil se mer.. syntes det er litt kleint:s skal jeg sende han en bildeserie for å se om han fortsatt "approves" liksom..?

Skrevet

Jeg er nysgjerrig på han, men syntes det er litt tidlig å møtes enda.. og vet jo ikke om han vil engang, siden han tydeligvis er litt usikker på om han syntes jeg er noe pen i det hele tatt.. ;) har jo klare og tydelige bilder på profilen, like "mange" som han, men han vil se mer.. syntes det er litt kleint:s skal jeg sende han en bildeserie for å se om han fortsatt "approves" liksom..?

Han vil ha bilde fordi han er nysgjerrig på deg, ikke for approval.

Skrevet

Han vil ha bilde fordi han er nysgjerrig på deg, ikke for approval.

Ok.

Skrevet

Mase om bilder? Høres useriøst ut.

Anonymous poster hash: 5ce19...dab

Skrevet

Tja, jeg spør gjerne om flere bilder. Dvs at jeg spør om han har snap. Synes det er greit å se flere bilder om han kun har 1-2 bilder på tinder. Har opplevd at flere ser totalt annerledes ut på snap, enn på bildene på tinder. De fleste, naturlig nok, bruker jo kun veldig pene bilder av seg selv på tinder.

Og altså, for å være ærlig, så teller jo utseende litt. Det tror jeg faktisk alle er litt enig i.

Skrevet

Tja, jeg spør gjerne om flere bilder. Dvs at jeg spør om han har snap. Synes det er greit å se flere bilder om han kun har 1-2 bilder på tinder. Har opplevd at flere ser totalt annerledes ut på snap, enn på bildene på tinder. De fleste, naturlig nok, bruker jo kun veldig pene bilder av seg selv på tinder.

Og altså, for å være ærlig, så teller jo utseende litt. Det tror jeg faktisk alle er litt enig i.

Jeg er ikke typen til å sende selfies altså, som sagt ;)

Men la ut et par bilder til.. får se hva han syntes ;-)

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...