AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #1 Skrevet 11. februar 2015 Så jævlig bra! Denne mannen får virkelig sagt det. Jeg har lenge irritert meg grønn over alle disse som sier at islamsk terror ikke har noe med islam å gjøre, og at terroristene "mistolker" Koranen. Anonymous poster hash: 3b2cc...dad 4
Gothminister Skrevet 11. februar 2015 #2 Skrevet 11. februar 2015 islamsk terror ikke har noe med islam å gjøre, og at terroristene "mistolker" Koranen. Anonymous poster hash: 3b2cc...dad De som sier noe slikt dumt, må jo være naive sosialister. Alle vet jo at terror utført av islamister stammer fra ideologien islam. Terroren ABB utførte stammer fra høyreekstremisme. Derfor må slike ideologier bekjempes. 3
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 11. februar 2015 #3 Skrevet 11. februar 2015 De som sier noe slikt dumt, må jo være naive sosialister. Alle vet jo at terror utført av islamister stammer fra ideologien islam. Terroren ABB utførte stammer fra høyreekstremisme. Derfor må slike ideologier bekjempes. Det jeg synes er utrolig er at i vært innleg jeg har sett du har skrevet kommer et angrep på sosialister. 3
Gothminister Skrevet 11. februar 2015 #4 Skrevet 11. februar 2015 Det jeg synes er utrolig er at i vært innleg jeg har sett du har skrevet kommer et angrep på sosialister. Da har du lest svært få av mine innlegg. Men ja, jeg ser på sosialisme som en styggedom for menneskeheten. En ideologi jeg tar sterk avstand til. Egoistisk og maktsyk ideologi. 4
Gjest Thai clinch Skrevet 11. februar 2015 #5 Skrevet 11. februar 2015 http://www.minervanett.no/hellig-vold/ God analyse og tilsvar til flere kronikker som "snakker" Islam bort fra den islamske terrorismen
kjøttkaker Skrevet 11. februar 2015 #6 Skrevet 11. februar 2015 Da har du lest svært få av mine innlegg. Men ja, jeg ser på sosialisme som en styggedom for menneskeheten. En ideologi jeg tar sterk avstand til. Egoistisk og maktsyk ideologi. Flytt til USA. De er livredde for sosialisme de også. Se bare hvor fnatt republikanerne fikk da helsereformen til Obama kom. For å ta et eksempel. 5
Alex DeLarge Skrevet 11. februar 2015 #7 Skrevet 11. februar 2015 Endelig noen som får sagt det skikkelig!
Lothlorien- Skrevet 11. februar 2015 #8 Skrevet 11. februar 2015 (endret) Da har du lest svært få av mine innlegg. Men ja, jeg ser på sosialisme som en styggedom for menneskeheten. En ideologi jeg tar sterk avstand til. Egoistisk og maktsyk ideologi. Egoisme er vel ikke nødvendigvis noe negativt. Sosialismen tvinger folk til altruisme, noe som er unaturlig, samtidig som eliten selv forbeholder seg retten til å være egoistiske. Dette hykleriet er pur ondskap. De fleste vil nok mene at å være egoistisk i form av å f.eks. ville sørge for seg selv og sin familie er noe positivt. Sosialismen ser imidlertid ned på familien og ønsker at familier som klarer seg bra, skal tvinges til å ta vare på alle mulige andre familier som kanskje gir blaffen i å ta vare på sine egne, til og med på bekostning av sin egen familie. Tvang, ufrihet og ondskap, sosialismen i et nøtteskall. Endret 11. februar 2015 av Lothlorien- 5
Gothminister Skrevet 12. februar 2015 #9 Skrevet 12. februar 2015 Egoisme er vel ikke nødvendigvis noe negativt. Sosialismen tvinger folk til altruisme, noe som er unaturlig, samtidig som eliten selv forbeholder seg retten til å være egoistiske. Dette hykleriet er pur ondskap. De fleste vil nok mene at å være egoistisk i form av å f.eks. ville sørge for seg selv og sin familie er noe positivt. Sosialismen ser imidlertid ned på familien og ønsker at familier som klarer seg bra, skal tvinges til å ta vare på alle mulige andre familier som kanskje gir blaffen i å ta vare på sine egne, til og med på bekostning av sin egen familie. Tvang, ufrihet og ondskap, sosialismen i et nøtteskall. Legger meg flat og er helt enig med deg. Godt skrevet innlegg.
Batteri Skrevet 12. februar 2015 #10 Skrevet 12. februar 2015 Da har du lest svært få av mine innlegg. Men ja, jeg ser på sosialisme som en styggedom for menneskeheten. En ideologi jeg tar sterk avstand til. Egoistisk og maktsyk ideologi. Hvordan kan du karakterisere sosialisme som egoistisk? Mener du at motpolen til sosialisme IKKE er egoistisk? 3
Gjest FuturePrimitive Skrevet 12. februar 2015 #11 Skrevet 12. februar 2015 Terrorisme har ALT å gjøre med Islam. 1
Gothminister Skrevet 12. februar 2015 #12 Skrevet 12. februar 2015 Hvordan kan du karakterisere sosialisme som egoistisk? Mener du at motpolen til sosialisme IKKE er egoistisk? Det blir en lang forklaring, derfor tar jeg den superkort. Men det handler om makt over andre, styring. Alle skal samme vei for det bestemmer sosialistene og ingen andre. Hvor er individet og friheten i sosialismen?
Batteri Skrevet 12. februar 2015 #13 Skrevet 12. februar 2015 Sosialisme er jo demokrati, altså at flertallet bestemmer. Mener du det er bedre at NOEN har det kjempebra, enn at DE FLESTE har det bra? Jeg skjønner ikke den tankegangen.
Sir Winston Skrevet 12. februar 2015 #14 Skrevet 12. februar 2015 Sosialisme er jo demokrati, altså at flertallet bestemmer. Mener du det er bedre at NOEN har det kjempebra, enn at DE FLESTE har det bra? Jeg skjønner ikke den tankegangen. Kan du være snill å nevne et sosialistisk styre i noe land som har demokrati? 1
Gothminister Skrevet 12. februar 2015 #15 Skrevet 12. februar 2015 Jeg skjønner ikke den tankegangen. Da kan det bli vanskelig. Ikke ukjent at folk på venstresiden ikke kan se ting fra ulike sider.
Gothminister Skrevet 12. februar 2015 #16 Skrevet 12. februar 2015 Kan du være snill å nevne et sosialistisk styre i noe land som har demokrati? Enkelte hevdet at Norge var et demokrati, under 8 år med sosialisme. Alle skal med vet du. 1
Batteri Skrevet 12. februar 2015 #17 Skrevet 12. februar 2015 Da kan det bli vanskelig. Ikke ukjent at folk på venstresiden ikke kan se ting fra ulike sider. Sånn som deg, mener du? 1
Gothminister Skrevet 12. februar 2015 #18 Skrevet 12. februar 2015 Sånn som deg, mener du? Ja jeg er langt ute på venstresiden som du sikkert forstår. Alle skal med.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #19 Skrevet 12. februar 2015 Terror har ikke noe med islam å gjøre seriøst, jeg kjenner flere muslimer, og de fordømmer det som er gjort.Det er syke mennesker psykopatiske mennesker som bruker koranen til å tolke den som de vil, så de får utøve makt, for disse menneskene har et makt behov, akkurat slik som hitler hadde det.Anonymous poster hash: faeb8...607
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #20 Skrevet 12. februar 2015 Terror har ikke noe med islam å gjøre seriøst, jeg kjenner flere muslimer, og de fordømmer det som er gjort.Det er syke mennesker psykopatiske mennesker som bruker koranen til å tolke den som de vil, så de får utøve makt, for disse menneskene har et makt behov, akkurat slik som hitler hadde det.Anonymous poster hash: faeb8...607 Da foreslår jeg at Imamen din enten reformerer Koranen slik som den kristne bibelen er blitt gjort eller så kutter han ut, og erklærer mange av de farlige versene i Koranen som død og maktesløs. Anonymous poster hash: 82abe...3a5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå