Gå til innhold

Anal problematisk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg sliter virkelig! Ja, nå i ca 2 uker med noe som kalles analfissur. (For dere som ikke vet hva dette er, så er den en sprekkdannelse i bakdelen) Legger med link, så får dere bedre info http://nhi.no/foreldre-og-barn/barn/sykdommer/analfissur-2180.html

Jeg tror jeg har fått denne pga analsex og avføringsproblemer. Vil bare ha det vekk. Det ser akkurat slik ut, så er ikke så veldig synlig: http://ec.estalos.com/img/i174.jpg

Så har tidligere sliti med matproblemer, og dårlig avføring. (Ikke nå lenger), så spiser mye fiber og slikt jeg skal for å gå på do. Problemet er denne analfissuren som ødelegger livet mitt, og sexlivet. Jeg har ikke lenger analsex pga dette, og klart det er ikke noe stort tap men selv om det bare er i vagina tenker jeg mye på bakdelen. Har fått stikkpiller, uten bedring. Klart jeg merker ikke noe til det uten om at rumpa er ekstra tran og det er et ekstra hull der, og har vært hos legen med det.

Vurderer operasjon, eller bør jeg vente? Er det noen som har hatt dette før som har noe erfaringer? Jeg tar varme bad, og spiser bra, trener ++ Men forsatt helt jævlig å tenke på.

Setter pris på alle innspill. Hilsen jente 20 år

Anonymous poster hash: ed45d...89c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går nok over av seg selv, etter noen uker i og med du har hatt det så kort tid :)
Gi det litt tid du

Skrevet

Går nok over av seg selv, etter noen uker i og med du har hatt det så kort tid :)

Gi det litt tid du

Hvorfor svarer du deg selv?

Anonymous poster hash: f30c5...2d4

• Liker 2
Skrevet

Haha

Skrevet

Mindre smarte AB'er gir jo god underholdning noen ganger her inne.

• Liker 2
Skrevet (endret)

:-)

Endret av Pieemor
Skrevet

Hold dere i det minste til hva jeg trenger hjelp med da. Dere får ikke noe godt ut av å være leie eller? Skulle egt bare få tråden opp, er ikke noe mindre smart av den grunn. Men spør på et annet forum når det virker veldig usaklig av enkelte her

Skrevet

:-)

Hehe. Og der røyk anonymiteten også. Denne tråden blir bare bedre og bedre :)

Anonymous poster hash: c59fa...605

Skrevet

Hold dere i det minste til hva jeg trenger hjelp med da. Dere får ikke noe godt ut av å være leie eller? Skulle egt bare få tråden opp, er ikke noe mindre smart av den grunn. Men spør på et annet forum når det virker veldig usaklig av enkelte her

Selve tråden i sin helhet virker til å være ganske useriøs med et slikt stunt.

Uansett, om det er reelt så er vell det beste å få en lege til å undersøke det samt komme med tips fremfor oss uvitende?

Gjest incognita
Skrevet

Okei TS, her er listen over hva du burde gjøre. I fult alvor, altså.

1. Slutte å ha analsex inntil videre.

2. Dra tilbake til legen og si at stikkpillene ikke hjalp (scheriproct eller?).

3. Slutte å skrive som anonym bruker på KG for så å svare deg selv. FAIL

4. Ikke angripe andre fordi DU driter deg ut (no pun intended).

5. Bestem deg for om du vil skrive under brukernavnet ditt eller ikke.

Lykke til. :blomst:

• Liker 2
Skrevet

Hahahahahaaaa

Anonymous poster hash: fd41e...281

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...