79kreps Skrevet 11. februar 2015 #1 Skrevet 11. februar 2015 Har denne på vei i posten som velkomsttilbud i bokklubben, og lurer litt på om noen har erfaringer med denne maskinen? Ser at der er ett bra utvalg av ulike typer kaffe, og en kan få kakao til denne også. Noen formening om hvor enkel den er i bruk, hvordan kaffen og kakaoen er på smak? Har tidligere hatt Dolce Gusto, men her fant jeg aldri kaffe jeg ble fornøyd med på smak og maskinen ble kastet. Nespresso har vi den dag i dag, og den er jo super på enkelte typer kaffe og med melkeskummer er den ett godt valg på mye, men her får en ikke kakao og enkelte savner større mengder kaffe per kapsel. Så da gleder jeg meg til å teste Senseo, men tar gjerne i mot erfaringer og anbefalinger på typer kaffe og steder å handle
Teardrop Skrevet 12. februar 2015 #3 Skrevet 12. februar 2015 (endret) IKKE god! Så håper ikke du blei medlem pga den maskinen!? Endret 12. februar 2015 av Teardrop
79kreps Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2015 Tja, medlemskapet har ingen forpliktelser, så om jeg taper 159 i frakt for en bok og en kaffemaskin så er ikke det noen stor krise. I tillegg har de gode tilbud med jevne mellomrom, så medlemskapet er det ikke noe å si på synes jeg, som ivrig leser av bøker Har siden jeg postet her lest mye om de ulike kapselmaskinene, og da får Senseo mye skryt for kaffen sin etter at de gjorde om på de for noen år siden. Da de kom på markedet var kaffen i fra Friele rett og slett dårlig, men dette har vist endret seg de siste årene Blir uansett spennende å teste, og har kjøpt inn ulike typer kaffe og kakao nå
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #5 Skrevet 13. februar 2015 Hvor i landet bor du?Anonymous poster hash: 22d97...bcc
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #7 Skrevet 13. februar 2015 Jeg jobber med en utrolig god kaffe, og kunne latt deg make, men Bergen er desverre altfor langt unna østfold. Anonymous poster hash: 22d97...bcc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå