AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #1 Skrevet 11. februar 2015 Nå har jeg gått på do 5 ganger på en halvtime og den siste gangen nå ble jeg helt utmattet å svimmel når Jeg satt meg tilbake i sofaen. Er omtrent kun vann som kommer. Noen tips til hva jeg kan gjøre?Anonymous poster hash: b0c4b...d7a
Vill Skrevet 11. februar 2015 #2 Skrevet 11. februar 2015 Eg veit ikkje heilt kor mykje du kan gjere midt på natta. Drikk mykje vatn iallefall! Gjerne farris blanda med eplejuice eller eplemost. Du kan også ta sukkerholdig saft med 1/2 ts salt pr liter væske. Du må få i deg væske og salt. Når apoteket opnar kan du kjøpe koltablettar (kulltabletter) og sikkert andre ting som kan hjelpe. http://nhi.no/pasienthandboka/symptomer/barn/diare-akutt-veiviser-2191.html?page=3 Ellers kan det vere greit å ha ei god bok eller pc med film inne på badet om du må sitte lenge. Så går det heldigvis over til slutt! God betring!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå