Gå til innhold

Noen her som spiller The sims?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men uansett, virus eller ikke: Ser utroli fram til TS2 kommer om litt over en måned :) Det må jo bare bli stilig, med DNA og greier - at dama blir gravid, at vi kan følge simmene fra de er født til de blir gamle og dør. Flytte hjemmefra, tenåringsflørt osv :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg er veldig veldig spent på hvordan det blir seende ut. Morsomt å kunne ha litt mer innflytelse på personligheten til simmene, og enda bedre at de kommer til å vokse opp. Slik det er nå er på en måte barna unyttige. De går på skolen og får toppkarakterer, men det er liksom ikke noe mer å gjøre med dem. De bare er der. Og jeg gleder meg til å bygge treetasjers hus, og til at man kan lage akkurat den simmen man vil ha (utseende). Eneste jeg skulle ønske at de hadde laget var muligheten for flere enn 8 familiemedlemmer. Åtte er ikke så mye hvis man skal ha en storfamilie, og særlig siden kjæledyrene tar opp en "plass" i rekka.

Skrevet

Nå er det jo ikke kjæledyr med i TS2, så vi slipper det problemet enn så lenge. Jeg er enig i at barna er unyttige i TS1 :) Men dette med 8 familiemedlemmer, er ikke det bare så lenge de bor under samme tak? Regner med at etter hvert som familiemedlemmene flytter hjemmefra, vil det være rom for flere?? Eller??

Skrevet

Har The Sims Deluxe Edition nå og synes Sims 2 høres artig ut. Men selv om pcen min er forholdsvis sprek enda så spørs det vel om ikke jeg må oppgradere litt for å få spilt det... Har dere andre sjekket at dere har god nok pc?

> The Sims 2 minimumskrav

Skrevet

Jeg har ikke god nok PC. Jeg må ha nytt skjermkort... Men kommer til å investere i det når jeg får studielånet ved skolestart ;)

Skrevet
Har dere andre sjekket at dere har god nok pc?

> The Sims 2 minimumskrav

Å jada, det er forlengst sjekket. PC'en min er mer enn bra nok.

Skrevet

Glemte selvsagt at det ikke var dyr i Sims 2. Regner med at de som dør ikke er med lenger, men åtte medlemmer er likevel litt for lite for meg. Helt i begynnelsen klarte jeg ikke ha mer enn 2-3 familiemedlemmer, men nå når jeg har spilt så lenge og blitt vant med det synes jeg at 8 er altfor lite. Men men, kanskje det kommer en annen gang.

Skrevet

Jeg er snart 26 og har vært hekta på sims siden det kom ut.

Akkurat nå spiller jeg mest TSO (the sims online) og der inne chatter jeg med folk fra 20 og opp til 70-årene faktisk. Helt utrolig. Den eldste jeg har møtt er 68 år gammel :)

Gleder meg til TS2 kommer ut, håper de ikke skuffer oss ;)

Skrevet
Akkurat nå spiller jeg mest TSO (the sims online) og der inne chatter jeg med folk fra 20 og opp til 70-årene faktisk. Helt utrolig. Den eldste jeg har møtt er 68 år gammel :)

Hvor mye koster det å spille på internett? Regner med at det ikke er gratis.

*har ingen planer selv, bare nysgjerrig* :)

Skrevet

Tror det er 9 USD i måneden ca... ca 80 kr :)

Skrevet

Jeg spiller også SIMS men har det ikke på data,bare på PS2 og jeg plages så mye at jeg har gitt opp.Har ikke spilt på flere mnd.

Koldbruna

Skrevet
Jeg spiller også SIMS men har det ikke på data,bare på PS2 og jeg plages så mye at jeg har gitt opp.Har ikke spilt på flere mnd.

Koldbruna

Hadde TS på PS2, men det var ikke det samme som på PC i det hele tatt :)

Skrevet

Her er det 8åringen som spiller Sims. Han liker best Makin'Magic. Double Deluxe funket ikke å installere, så den står her i hyllen, ubrukt :evil:

Regner med at det nye Sims blir innkjøpt i julegave til guttungen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...