Gå til innhold

Noen her som spiller The sims?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en ivrig TS-spiller, og gleder meg stort til TS2 kommer den 16. sept. Jeg er 24 år, og er det noen på min alder som spiller? Føler meg temmelig alene sammen med 11-12-åringene :tunge1:

Kanskje vi kunne prates over msn?

*håpe*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 26 år og hekta på Sims. Har alle expansion packs (og også Sims for X-box) og gleder meg også stort til Sims2. :hoppe: Er så glad det ble flyttet en måned fram. Frykter litt for studiene da, er redd det kan bli lange dager foran PC'en. :roll:

Skrevet

Kjenner flere som spiller The Sims som er i 20-årene. Jeg er nesten 30 og spiller det. Ikke så mye nå for tiden, men når jeg spiller spill er det helst det jeg spiller.

Skrevet
Frykter litt for studiene da' date= er redd det kan bli lange dager foran PC'en. :roll:

He, he. Samme her. Har noen studier som jeg må passe litt på :)

Men er samtidig litt redd for å bli skuffa over spillet, siden de har offentliggjort så mye av det allerede. Mange bilder osv. Jeg klarer ikke å la vær å se dem selvfølgelig ;)

Men det kan jo hende det likevel er mye vi ikke vet før vi endelig får spilt det! Gleder meg!! :hoppe:

Skrevet

Ja, jeg håper jeg ikke blir skuffet. Har ganske høye forventinger egentlig, og håper de har spart det beste.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg er en ivrig TS-spiller, og gleder meg stort til TS2 kommer den 16. sept. Jeg er 24 år, og er det noen på min alder som spiller? Føler meg temmelig alene sammen med 11-12-åringene :tunge1:

Kanskje vi kunne prates over msn?

*håpe*

Jeg er snart førti. SIMS-dilla blir ikke mindre med åra! :ler:

Skrevet

Har aldri spelt sims (så kvifor kjøpte eg det då?) men lurar sidan det er så mange her som gjer det: Har de nokon gong prøvd å lage eigne figurar og anna? T.d. kopiar av dykk sjølve?

Skrevet

Nei, det har jeg ikke prøvd. Har klart meg fint med dem som har fulgt med spillet hittil. :)

Skrevet

Nei, det har jeg ikke prøvd. Har lastet ned så mange forskjellige mennesker fra nettet og at jeg trenger ikke lage dem selv.

Skrevet

Jeg har heller aldri laget selv, men har lastet ned masse fra nettet. My kult liggende rundt omkring.

Skrevet

Ja, mye kult. Dessverre har de aller beste sidene enten forsvunnet eller blitt betal-sider (og SÅ hekta er jeg ikke).

Skrevet

Takk takk, hadde de fleste av dem allerede da. Sims-folderen i favorittene mine er den desidert største. :ler:

Skrevet

Jeg simmer, og jeg er over 50!

Liker best å tegne hus, da.

Skrevet

Vi burde kanskje starte egen tråd med sims-linker? ;)

Skrevet

Jeg har lagt ut mange av linkene mine i tidligere Sims-tråder. Men siden den gang har jeg ryddet litt i dem siden mange ikke virker lenger.

Skrevet

Jeg har ikke pleid å laste ned så mye fra nettet. Bare det som ligger ute på EA sine sider.. Har tidligere vært plaget med virus ved nedlasting...

Skrevet

Har aldri hatt virus jeg, og jeg har lastet ned ting fra tusenvis forskjellige sider.

Skrevet

Ikke jeg heller. Men så har jeg også brannmur, antivirus og diverse slikt.

Skrevet
Men så har jeg også brannmur' date=' antivirus og diverse slikt.[/quote']

:Nikke: Antivirusprogrammet ville sagt i fra om man prøvde å lagre en fil som inneholdt virus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...