AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #1 Skrevet 10. februar 2015 Skal til Friskgården for å få litt hjelp i forbindelse med at jeg sliter voldsomt med å klare meg igjennom arbeidsdagene. Legen ønsker utredning for ME, men dette er det lange ventelister på så NAV foreslår Friskgården i mellomtiden. Jeg er i utgangspunktet positiv til dette, og er takknemlig for alt av hjelp jeg kan få til å fungere i min arbeidssituasjon. Er det noen her som har erfaring med Friskgården? Anonymous poster hash: a0df3...7ba
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #2 Skrevet 11. februar 2015 Ja! Jeg var der i 8 uker I fjorsommer. Du skriver vel under for 4 uker hver gang. Det er et opplegg der det er noe undervisning om helse, trening, avslapning. Det er veldig avslappende og lærerikt. Jeg trivdes veldig der. Man må ta hensyn til at det er mye forskjellige folk der med forskjellige lidelser, så man må "passe på litt". Men det er jo bare vanlig folkeskikk. Anonymous poster hash: 1df58...80f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå