Gå til innhold

Hjelp - Remsima behandling


Fremhevede innlegg

Gjest Makemeloveit
Skrevet

Jeg skal få min tredje remsima behandling for crohns sykdom. Det har gått fint de to første gangene, men jeg ble bekymret når jeg fikk vite at man plutselig kunne reagere på denne medisinen.

Man kan jo faktisk få kreft (veldig liten sjanse.) Men jeg er redd for disse bivirkningene som puste vansker, alvorlige reaksjoner osv.

Noen som går på remsima og har erfaringer, på godt og vondt? Vil gjerne høre :)

Er livredd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...