Gjest Makemeloveit Skrevet 10. februar 2015 #1 Skrevet 10. februar 2015 Jeg skal få min tredje remsima behandling for crohns sykdom. Det har gått fint de to første gangene, men jeg ble bekymret når jeg fikk vite at man plutselig kunne reagere på denne medisinen. Man kan jo faktisk få kreft (veldig liten sjanse.) Men jeg er redd for disse bivirkningene som puste vansker, alvorlige reaksjoner osv. Noen som går på remsima og har erfaringer, på godt og vondt? Vil gjerne høre Er livredd!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå