Gå til innhold

Valentinesgave til kjæresten? (Mann)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er vår første Valentines, noe vi vil markere. Dessverre jobber vi begge hele dagen til sent på kvelden, så vi får ikke gjort så mye sammen den dagen.

Men jeg vil likevel gi han en gave for å vise at jeg tenker på han, og at jeg er glad i han. Problemet er bare at jeg ikke aner hva.

Tror ikke at en bukett blomster funker like bra på han som på meg :P

Et annet problem er at jeg har svært dårlig råd da jeg er delvis arbeidsløs akkurat nå.

Han har i motsetning til meg veldig god råd, så jeg tror ikke jeg kan gi han noe han ønsker seg. For da hadde han jo skaffet det seg selv :P

Så jeg lurer på om noen her har tips til hva jeg kan gi han? Han er typisk gutt. Digger fotball og idrett, vil kle seg pent men hater shopping.

Så jeg tenkte på å kjøpe noe klær, men det er jo litt kjedelig. Ikke så romantisk :P

Han er 30 år.

Tips, noen? :) :) :) :) :) :)

Anonymous poster hash: 974d7...6ac
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes klær høres ut som en god idé, jeg, så lenge du ikke gir f.eks. sokker. Hva med en fin skjorte eller lignende, og eventuelt supplere med favorittsjokoladen/godteriet hans? :)

Anonymous poster hash: 36d63...387

Skrevet

Jeg skal gi min mann sjokoladetrøfler. han elsker sjokolade, så det er noe jeg vet han blir glad for, men det er ikke en voldsomt stor gave eller noen stor økonomisk investering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...