Gå til innhold

Pågående og overivrige selgere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere opplevd det? Litt nysgjerrig på hva dere andre har av opplevelser rundt dette, om du har vært i et parfymeri, sportsbutikk eller en salong.

Jeg opplevde dette i dag, og kjente at personen ble veldig pågående med tanke på mine behov, og var veldig innlysende at hun skulle selge, litt for mye igrunnen.

Jeg følte at hun maset til seg salg, omtrent.



Anonymous poster hash: aeacb...9e9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, men jeg kjenner også salgsbransjen, og vet at ofte sitter det en sjef på linja og lytter til samtalen for å være sikker på at selgeren er pågående nok. Dersom hun ikke er det får hun ofte tilsnakk etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg går som regel med musikk på øra så jeg bare kan late som om jeg ikke hører de.

Men jeg har også jobbet som selger og vet hvor mye press folk i salgsjobber har, så jeg gidder ikke være frekk eller noe mot de.



Anonymous poster hash: 281d0...ccc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere opplevd det? Litt nysgjerrig på hva dere andre har av opplevelser rundt dette, om du har vært i et parfymeri, sportsbutikk eller en salong.

Jeg opplevde dette i dag, og kjente at personen ble veldig pågående med tanke på mine behov, og var veldig innlysende at hun skulle selge, litt for mye igrunnen.

Jeg følte at hun maset til seg salg, omtrent.

Anonymous poster hash: aeacb...9e9

Jeg opplever det på telefon fra Telenor. Byttet til en annen operatør for 1 år siden og etter det har de ringt meg opp til flere ganger i mnd. Noen selgere har selvsagt vært hyggelige og hatt forståelse for det, men det var en selger som ble sint på meg og kjeftet meg ned fordi jeg ikke ville bytte tilbake.

Jeg synes det er svært ubehagelig og det gjør i alle fall at jeg ikke ønsker å bytte tilbake til dem.

Anonymous poster hash: 34f9a...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carlings!

Går aldri inn i en Carlingsbutikk mer fordi jeg ikke orker maset fra selgerne. Mistenker at de som jobber der får provisjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere opplevd det? Litt nysgjerrig på hva dere andre har av opplevelser rundt dette, om du har vært i et parfymeri, sportsbutikk eller en salong.

Jeg opplevde dette i dag, og kjente at personen ble veldig pågående med tanke på mine behov, og var veldig innlysende at hun skulle selge, litt for mye igrunnen.

Jeg følte at hun maset til seg salg, omtrent.

Anonymous poster hash: aeacb...9e9

Jeg har registrert telefonnr mot telefonsalg, så det får jeg aldri, men en annen ting er når man kommer til byen. Det står selger/ververe, spesielt ved Smålungeren (Bergen) og mange av disse tar ikke et nei for et nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...