Gå til innhold

Øyebetennelse?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er 3. dagen jeg har dette. Hver morgen er jeg hovnet opp i øyekroken på det ene øyet, og så går hevelsen ned i løpet av dagen. Men hele døgnet er jeg rød og øm i det området. Har ingenting på selveste øyeeplet, det er kun i kroken det gjelder.

Noen som vet hva dette kan være? Har ikke noe sammenklistrede øyne eller noe puss.



Anonymous poster hash: af8d8...25a
Videoannonse
Annonse
Gjest Coolaid
Skrevet

Bruker du kontaktlinser ? Jeg får dette av og til... altså en "sti".... vanligvis forsvinner det av seg selv. Du har sikkert bare en lett betennelse eller noe. Dersom det ikke forsvinner så ta en tur til legen. Da får du noe du kan smøre på.

Gjest Solstråla88
Skrevet

Med øyebetennele følger gjerne puss, slik at øye kan føles igjennklistret på morgenen. Er du usikker, ta kontakt med lege. Og for guds skyld, bruker du linser så er tiden for å la dem ligge nå..

Skrevet

Bruker du linser så skal du alltid oppsøke optiker ved forandringer i øynene.



Anonymous poster hash: 4eda9...96c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...