AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #1 Skrevet 10. februar 2015 Dette er 3. dagen jeg har dette. Hver morgen er jeg hovnet opp i øyekroken på det ene øyet, og så går hevelsen ned i løpet av dagen. Men hele døgnet er jeg rød og øm i det området. Har ingenting på selveste øyeeplet, det er kun i kroken det gjelder. Noen som vet hva dette kan være? Har ikke noe sammenklistrede øyne eller noe puss. Anonymous poster hash: af8d8...25a
Gjest Coolaid Skrevet 10. februar 2015 #2 Skrevet 10. februar 2015 Bruker du kontaktlinser ? Jeg får dette av og til... altså en "sti".... vanligvis forsvinner det av seg selv. Du har sikkert bare en lett betennelse eller noe. Dersom det ikke forsvinner så ta en tur til legen. Da får du noe du kan smøre på.
Gjest Solstråla88 Skrevet 10. februar 2015 #3 Skrevet 10. februar 2015 Med øyebetennele følger gjerne puss, slik at øye kan føles igjennklistret på morgenen. Er du usikker, ta kontakt med lege. Og for guds skyld, bruker du linser så er tiden for å la dem ligge nå..
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #4 Skrevet 10. februar 2015 Bruker du linser så skal du alltid oppsøke optiker ved forandringer i øynene. Anonymous poster hash: 4eda9...96c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå