Gå til innhold

tilgi utroskap?

Fremhevede innlegg

Skrevet

I helgen var sambo på blod fylla. Hvor det ble konsumert store mengder rødvin, sprit etc etc. Han var utro med en som angivelig er lesbe (!!)

Han hadde en kompis på overnatting, de to og denne damen var på samme narch. Hun drakk vodka rett fra flasken og gikk uten jakke i seks minus minus. Min samboer tenkte det var greit hun kunne sove på sofaen siden det var så kaldt og hun var så full. Han gikk inn i sengen og da fulgte hun etter og det endte i sex. Han husker det såvidt, har egentlig kun små glimt gjennom hele kvelden.

Han er knust, har ikke spist på 3 dager, fatter ikke hva han har klart å gjøre, han er ikke en utro person heller. Og måten han reagerer på viser jo at dette aldri skulle skjedd.

Jeg fikk vite det relativt kjapt da vi bor på en liten plass så jeg var i leiligheten kl 9 på morgenen dagen derpå. Da vekket jeg han med å slå i veggen og holdt denne damen han hadde ligget meg. Han var fremdeles drita,men innrømmer alt med engang.

Forhold har jo gått videre etter utroskap og blitt styrket av det.

Måten det skjedde på og at dette ikke var planlagt på noen som helst måte gjør det litt enklere å tenke at det kanskje kan ordne seg. Men samtidig ikke. Dette skjedde natt til søndag 8 feb. Så er ganske ferskt. Vanskelig å tenke rasjonelt.

Er flyttet ut og ser meg om etter en ny plass.

Anonymous poster hash: 22d0b...2f9

Videoannonse
Annonse
Gjest Coolaid
Skrevet

Alkohol er ingen unnskyldning. Dersom han tar ansvar for det han har gjort, legger seg 100% flat, og tar selv initiativ til parterapi uten at du tar temaet opp kan det være verdt å gi han en sjanse. Han må selvfølgelig gå i seg selv og finne ut hva han skal gjøre med alkoholvanene sine.

Den enkle versjonen er at du går videre og forblir flyttet ut. Dere har ikke barn eller noe ? Så da er det vel enklest å dumpe hele fyren .

• 1 måned senere...
Gjest nilsson
Skrevet

Nei, ha litt selvrespekt. Fyren respekterer deg ikke og er ikke spesielt glad i deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lesber har det med å bli kurert, bare de får the D, hvis du skjønner hva jeg mener! ;)

Anonymous poster hash: 45512...a3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...