AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #1 Skrevet 10. februar 2015 Har hatt smerter i underlivet i ca 5 år. Startet etter gjentatte soppkurer. Har etterhvert fått beskjed om at jeg har vestibulitt. Har smurt med bedøvende salve, men dette har ikke hjulpet noe. Har ikke helt følt at jeg har fått den hjelpen jeg trenger hos lege/gynekolog, så derfor begynt å sjekke opp en del rundt dette selv. Sjekket nedentil med et speil istad, og kunne se at jeg har en rød stripe langs skjedeinngangen, det starer helt foran ved urinrøret og ca 4 cm bakover. Kjente med en finger og merket at det var akkurat dette området smertene kom fra. Føltes veldig sårt akkurat der. Noen som vet hva dette er? Det er heldig rødt og sårt. Begynner å lure på om det kan være noe annet jeg har som ikke legene har oppdaget. Anonymous poster hash: 02657...dc1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #2 Skrevet 10. februar 2015 Hei! Jeg har også lignende smerter, men vil beskrive det mer som i inngangen til/i skjeden. Hvis du ser en rød strek utafor, er det ikke bare ei lang rift i den tynne huden? Også kommer man borti den eller den strekkes ved bevegelse. Hvordan ble vestibulitten påvist? Anonymous poster hash: 159df...0ca
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #3 Skrevet 10. februar 2015 Hei! Jeg har også lignende smerter, men vil beskrive det mer som i inngangen til/i skjeden. Hvis du ser en rød strek utafor, er det ikke bare ei lang rift i den tynne huden? Også kommer man borti den eller den strekkes ved bevegelse. Hvordan ble vestibulitten påvist? Anonymous poster hash: 159df...0ca Det kjennes ut som at det er i inngangen til skjeden. Men når jeg kjente etter, så var det litt mer mot den venstre siden. Det er mer sårt og rødt egentlig. Trodde jeg var sår overalt der nede, men virker som at det kun er denne "streken". Det gjør vondt når jeg har på meg bukse f.eks. Fikk påvist vestibulitt hos gynekologen og på Ullevål. Blir snart gal av dette her, så håper jeg finner en måte å bli kvitt det på. Har du fått det sjekket hos noen? Anonymous poster hash: 02657...dc1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå