AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #1 Skrevet 9. februar 2015 Okei, dette er casen: Jeg har holdt på med en mann i noen måneder. En dag er han hos meg, vi har sex, men det føles ikke riktig. Jeg sa ikke nei, men han holder både armer og ben fast. Han begynner hardt på, og det føles ikke godt. Vi har hatt sex før, så jeg trodde han bare ble litt gira og at han skulle ro ned. Det varer ikke lenge, kanskje 30 sek. Deretter, uten et ord, kler han på seg og stikker. Jeg skjønte ikke hva som hadde skjedd. Jeg sender en mld, der jeg blant annet spør om hvorfor han gjorde dette, og om han tror det føles bra for meg. Han skriver "nei, så du burde bare glemme det. Gjort er gjort". Jeg ville aldri blitt med på dette om jeg var klar over intensjonen hans. Er dette et overgrep? Anonymous poster hash: 51de5...814 Anonymous poster hash: 51de5...814
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #2 Skrevet 9. februar 2015 Kjære deg, dette er jo helt klart voldtekt! Anonymous poster hash: 2ee88...d9c 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #3 Skrevet 9. februar 2015 Men jeg var med på det hele tiden, jeg sa aldri nei. Men som sagt så hadde jeg aldri blitt med om intensjonen hans var at jeg skulle føle meg misbrukt. ts Anonymous poster hash: 51de5...814
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #4 Skrevet 9. februar 2015 Men jeg var med på det hele tiden, jeg sa aldri nei. Men som sagt så hadde jeg aldri blitt med om intensjonen hans var at jeg skulle føle meg misbrukt. ts Anonymous poster hash: 51de5...814 I mange tilfeller klarer man ikke å si nei, det gjør det ikke ok. Han utnyttet deg, holdt deg fast og bare dro etterpå. Ingen beklagelse heller. Dette er ikke bra.. Anonymous poster hash: 2ee88...d9c
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #5 Skrevet 9. februar 2015 Kjære deg, dette er jo helt klart voldtekt! Anonymous poster hash: 2ee88...d9c i Det er det ikke. >I grenseland ja, men ikke en voldtekt Anonymous poster hash: 048d1...118 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #6 Skrevet 9. februar 2015 Det er det ikke. >I grenseland ja, men ikke en voldtekt Anonymous poster hash: 048d1...118 Om TS "stivnet til" og klarte ikke å si nei så er det voldtekt. Men om hun helt klart var med på det så var det ikke voldtekt. Anonymous poster hash: 71ee6...4b8 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #7 Skrevet 9. februar 2015 Ikke voldtekt. Men en svært usympatisk handling vil jeg si. Anonymous poster hash: ff7df...d87 4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #8 Skrevet 9. februar 2015 Jeg var aldri redd. Jeg trodde han skulle roe ned. Jeg prøvde å røre på overkroppen som et hint til at han skulle roe ned - men han holdt meg så hardt nede. Før jeg rakk å reagere mer, var det over. Hensikten hans var at jeg skulle føle meg misbrukt, det sier han når han svarer 'nei' til at han tror det var godt for meg, og når han i tillegg ber meg glemme hele greia.... Han visste at jeg aldri ville blitt med på dette om jeg var klar over intensjonen hans. Hva skal jeg gjøre egentlig? ts Anonymous poster hash: 51de5...814
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #9 Skrevet 9. februar 2015 Har dere snakket etter dette da? hvordan er det mellom dere? Anonymous poster hash: 2ee88...d9c
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #10 Skrevet 9. februar 2015 Slå til ham neste gang han kommer, si "gjort er gjort!". Anonymous poster hash: e47ac...7a0
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #11 Skrevet 9. februar 2015 Det er ikke voldtekt, men helt klart veldig usympatisk. Jeg ville kuttet ham helt ut av livet ditt. Anonymous poster hash: 4256e...ea3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #12 Skrevet 9. februar 2015 Eller, om han spør om å få komme igjen, si: "Jeg har allerede slettet nummeret ditt pga sist gang, så det går ikke. Gjort er gjort!" Anonymous poster hash: e47ac...7a0 1
WubWub Skrevet 9. februar 2015 #13 Skrevet 9. februar 2015 Høres ikke ut som voldtekt, nei. Du var jo med på leken fordi du trodde han skulle roe seg ned som du sier. Det du bør gjøre er å avslutte kontakten for det vanker nok flere negative erfaringer i gården der for fremtiden om du velger fortsette deale med han. Nå har du hvertfall fått et innblikk i hans sanne personlighet så da får du velge om du vil leve med den eller ei. Personlig ville jeg skygget banen om jeg var kvinne, for det er neimen ikke godt å vite om han tenner på enda mer brutale eller kjipe ting. Det er jo tydlig han har tilbøyligheter for sånt 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #14 Skrevet 9. februar 2015 Har opplevd nesten akkurat det samme!! Bare at han ikke var så hardhendt. Men jeg følte meg brukt og trist fordi han plutselig begynte å penetrere meg selv om det hadde vært dårlig stemning og jeg tydelig ikke var i humør, men sa ikke nei selv om jeg burde gjort det. Da han så det på meg at jeg så usikker ut så han stygt på meg, dro på seg klærne og stakk. Ble helt ødelagt av den hendelsen, var jo så forelska i han og. Det var det at han stakk midt i det hele som jeg slet med. Tenker ikke direkte voldtekt men onde mennesker med kontrollbehov eller noe.. Anonymous poster hash: bf10e...22f
Fjompen Skrevet 10. februar 2015 #15 Skrevet 10. februar 2015 Nei, det er ikke straffbart å ha annerledes intensjoner enn du oppfattet. Dette høres jo noe skrudd ut, og du bør gjøre som andre sier, bryte kontakten om dette var noe du ikke satt pris på. 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #16 Skrevet 10. februar 2015 I mange tilfeller klarer man ikke å si nei, det gjør det ikke ok. Han utnyttet deg, holdt deg fast og bare dro etterpå. Ingen beklagelse heller. Dette er ikke bra.. Anonymous poster hash: 2ee88...d9c Ja enig at fyren virker som en pikk, men TS må jo formidle hva hun vil og hvor grensa går.. Menn kan jo ikke være tanklesere. Kanskje han trodde hun likte sånn type sex? Har selv hatt sex med ei jente der jeg følte meg brukt. Ville ikke ha sex å sa ifra om dette. Men hun bare tullet det bort å satte seg over meg, å begynte å ri meg. Saken var at jeg ikke ville ha sex, noe jeg sa ifra om. Følte meg så teit hvis jeg skulle fysisk kastet henne bort. Er dette overgrep da?Anonymous poster hash: 090d1...29f
bobler Skrevet 10. februar 2015 #17 Skrevet 10. februar 2015 det er på grensen men ikke voldtekt nei. det nytter ikke å si mentalt nei, mannen kan ikke lese tankene dine
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #18 Skrevet 10. februar 2015 Ja enig at fyren virker som en pikk, men TS må jo formidle hva hun vil og hvor grensa går.. Menn kan jo ikke være tanklesere. Kanskje han trodde hun likte sånn type sex? Har selv hatt sex med ei jente der jeg følte meg brukt. Ville ikke ha sex å sa ifra om dette. Men hun bare tullet det bort å satte seg over meg, å begynte å ri meg. Saken var at jeg ikke ville ha sex, noe jeg sa ifra om. Følte meg så teit hvis jeg skulle fysisk kastet henne bort. Er dette overgrep da?Anonymous poster hash: 090d1...29f det er jo voldtekt da om du sa nei og hun bare kjørte på Anonymous poster hash: 738b4...21b
Gjest Blomsterert Skrevet 10. februar 2015 #19 Skrevet 10. februar 2015 Okei, dette er casen: Jeg har holdt på med en mann i noen måneder. En dag er han hos meg, vi har sex, men det føles ikke riktig. Jeg sa ikke nei, men han holder både armer og ben fast. Han begynner hardt på, og det føles ikke godt. Vi har hatt sex før, så jeg trodde han bare ble litt gira og at han skulle ro ned. Det varer ikke lenge, kanskje 30 sek. Deretter, uten et ord, kler han på seg og stikker. Jeg skjønte ikke hva som hadde skjedd. Jeg sender en mld, der jeg blant annet spør om hvorfor han gjorde dette, og om han tror det føles bra for meg. Han skriver "nei, så du burde bare glemme det. Gjort er gjort". Jeg ville aldri blitt med på dette om jeg var klar over intensjonen hans. Er dette et overgrep? Anonymous poster hash: 51de5...814 Anonymous poster hash: 51de5...814 Dere har kjent hverandre i mange måneder,og da har han opplevd hvordan du liker det regner jeg med. Dette var ikke greit i det hele tatt,og jeg kan forstå hvordan du følte det etterpå. Han må du bare kutte helt ut,for dette visste han ikke var ok. Håper ikke du vil slite med dette,men du blir jo sjokkert,og det hele føltes nok traumatisk. For en mega drittsekk! Det føltes selfølgelig som et overgrep,og jeg mener det var akkurat det,også fordi han svarte som han gjorde. Du får dessverre ikke gjort stort med det,men tro ikke ett eneste sekund at du har gjort noe som gir han grunn til å handle sånn. Det er han dette handler om. Han og hans syke handling. Du skal heller kke klandre deg selv for at du har hatt så kontakt med han så lenge,for du kunne ikke forutsett dette. Skriver dette,sånn at du ikke skal føle skam eller skyldfølelse,for det skjer ofte i slike liknende tilfeller. Be han dra et visst sted om han tar kontakt igjen. Bare be han dra til helvete. Noen fortjener så absolutt å få den beskjeden. Han fortjener det virkelig. Så opptrer du deretter som om han ikke eksisterer.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #20 Skrevet 10. februar 2015 det er jo voldtekt da om du sa nei og hun bare kjørte påAnonymous poster hash: 738b4...21b Ja skal ærlig inrømme at jeg følte meg brukt og utnyttet..Anonymous poster hash: 090d1...29f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå