Gå til innhold

har blitt invitert hjem

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal prøve å skrive uten å virke ganske innbilsk .

Jobber på SFO,og har blitt invitert hjem av MOREN til en unge som blir hentet der ganske ofte, ungen har ikke nevnt det før, han har sagt 2-3 ganger "du må være med hjem å leke", men thats it!

moren er ganske hyggelig, hun slår seg ned og tar en prat når hun skal hente. veldig koselig dame.

Idag smilte hun og at jeg hadde blitt invitert hjem til middag, fordi han (sønnen på SFO) ville så gjerne det, og hun lurte på om jeg kunne en dag i helgen eller en hverdag.

jeg skal komme tilbake til det svarte jeg !

Hun har en samboer. Hun er ganske pen i forhold til hvordan han ser ut, hun er ung og veltrent mens han ser gammel og feit ut. Men klart det spiller ingen rolle.

Er dette hennes eller sønnen sin innteresse av å invitere meg til middag?

Er dette noe jeg burde si ja til ?

Anonymous poster hash: 781b0...a20
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du takker pent nei.
Det er snakk om å holde ting på et profesjonelt nivå!

Jeg har selv jobbet på SFO (er kvinne), og har fått god kontakt til flere foreldre til.
Etter at jeg sluttet der har jeg tilbrakt litt tid med ei av mødrene og hennes tre barn (derav hvor jeg har hatt eldste på SFO), men det blir noe annet enn om jeg fortsatt hadde jobbet der - da hadde jeg takket nei om jeg hadde blitt invitert hjem. Som nevnt over; holde ting profesjonelt.

Anonymous poster hash: c55a6...5fe
  • Liker 4
Skrevet

Det er sønnen som vil ha deg hjem, og det vil være veldig uprofesjonelt av deg å takke ja.

Anonymous poster hash: 1d247...cfd
  • Liker 2
Skrevet

Du takker pent nei.

Det er snakk om å holde ting på et profesjonelt nivå!

Jeg har selv jobbet på SFO (er kvinne), og har fått god kontakt til flere foreldre til.

Etter at jeg sluttet der har jeg tilbrakt litt tid med ei av mødrene og hennes tre barn (derav hvor jeg har hatt eldste på SFO), men det blir noe annet enn om jeg fortsatt hadde jobbet der - da hadde jeg takket nei om jeg hadde blitt invitert hjem. Som nevnt over; holde ting profesjonelt.

Er klart jeg spør sjefen selv om hva hun mener . Men jeg er fortsatt profesjonell på jobben og tar det alvorlig, er jeg på så er jeg på jobb! men hva er galt om jeg blir med hjem etter jobb ? Uten noen baktanker.

Skrevet

Er klart jeg spør sjefen selv om hva hun mener . Men jeg er fortsatt profesjonell på jobben og tar det alvorlig, er jeg på så er jeg på jobb! men hva er galt om jeg blir med hjem etter jobb ? Uten noen baktanker.

Som en profesjonell sjef kommer hun til å be deg om å takke nei.

At du ikke har baktanker tror jeg ingenting på - for du har liksom sååå lyst til å dra hjem på besøk og leke med et barn på fritiden?

Du spør jo deg selv om dette kan være hennes påfunn og at mannen hun er sammen med ikke akkurat er noen catch ut i fra ditt syn.

Så jo.. Noe lureri er det her!

• Liker 2
Skrevet

Dobbelpost..

Dessuten har du lagt den under seksualitet.. Så.. *kremt*

• Liker 2
Skrevet

Litt spesielt må jeg si 😁

Skrevet

Pul på! :)

Anonymous poster hash: f56db...e31

Gjest Coolaid
Skrevet

Spør henne om det er hun eller sønnen som vil leke..... dersom det er hun kan du ta det som et kompliment. Men husk å spør henne om mannen hennes vet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...