AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #1 Skrevet 9. februar 2015 Dessverre hadde jeg en one night stand med en kar jeg kjenner gjennom venner, som jeg trodde var veldig hyggelig og ordentlig. Sexen var god og han overnattet til dagen etterpå og jeg følte vi hadde det veldig koselig sammen. Han la meg til på facebook dagen etter der igjen, men da jeg prøvde å spørre om vi skulle finne på noe sammen senere i uka, ble det bare fullstendig radio silence. Så da lurer jeg bare på dette: hvorfor legge til en jente du såvidt kjenner, på facebook så alle vennene dine kan se det, hvis man har null planer om å fortsatt ha kontakt? Hilsen snurt jenteAnonymous poster hash: 6fbd1...0ee
Gjest Mythic Skrevet 9. februar 2015 #2 Skrevet 9. februar 2015 Kan hende han synes du er grei å ha i bakhånd hvis han plutselig blir kåt en gang, og ikke finner noen andre å ha sex med.
Gjest gjestvest Skrevet 9. februar 2015 #3 Skrevet 9. februar 2015 Det kan også være at han er i noe, det har ikke noe som helst med deg å gjøre, han tar opp igjen kontakten senere. Noen ganger tror vi at fordi vi selv vil noe så sterkt, så må noe være alvorlig galt når den andre side ikke svarer like alvorlig/sterk/rask tilbake. Det er ikke alltid dette er tilfellet.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #4 Skrevet 9. februar 2015 Kanskje han bare har lyst til å ha sex med deg igjen og ikke "finne på noe". Anonymous poster hash: 1bd36...b15
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #5 Skrevet 9. februar 2015 når du innleder et vennskap /forhold med å ha sex, vil somregel ikke gutten mer en det! Vis du har snakket med ham først eller vert på en date, ser han annerledes på deg, og respekterer deg mer. Det er i hvertfall etter min erfaring :-) Anonymous poster hash: 06fac...b35
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #6 Skrevet 9. februar 2015 Dere hadde sex for fort. Nå ser han ikke poenget i å bli bedre kjent med deg siden han allerede har hatt deg. Saken kunne nok ha stilt seg annerledes dersom dere ble godt kjent først... Ta det som en lærepenge om å ikke ha sex for fort Anonymous poster hash: 12864...732 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #7 Skrevet 9. februar 2015 Han har deg nok som en "backup". Anonymous poster hash: d5b78...e93
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå