Gå til innhold

Hvordan ri en gutt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

hjeeeelp!

Hvordan liker dere gutter å bli ridd??

Aldri gjer det før, men skjønner at nå er det påtide :/

J23

Anonymous poster hash: 682ee...050

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjeeeelp! La han ligge rolig mens du styrer skuta, det vil si det er du som beveger deg slik penis beveger seg ut og inn. Rundt og rundt, frem og tilbake, opp og ned, eller en miks. Bare prøv deg frem, se hva han liker og kjenn hva du liker. Han liker å se på deg mens du gjør det. La puppene gynge eller klem gjerne litt på de selv. Synet av deg som er kåt på toppen gjør mer enn friksjonen han kjenner. :)

Anonymous poster hash: ec9c8...151

• Liker 2
Skrevet

hjeeeelp!

Hvordan liker dere gutter å bli ridd??

Aldri gjer det før, men skjønner at nå er det påtide :/

J23

Anonymous poster hash: 682ee...050

Det kommer helt ann på om du skal ri med eller uten sal...

Anonymous poster hash: 7ab81...1c7

• Liker 2
Skrevet

Du rir han på samme måte som du ville ridd på en hest i full galopp. Eneste forskjellen er at du har en stake inni deg, som hele tiden må holde seg inni deg. Klarer du det har du bestått testen.;)

Anonymous poster hash: 6d002...5eb

Skrevet

Du rir han på samme måte som du ville ridd på en hest i full galopp. Eneste forskjellen er at du har en stake inni deg, som hele tiden må holde seg inni deg. Klarer du det har du bestått testen. ;)

Ja, er det egentlig som å ri en hest?

Jeg har aldri ridd en gutt før, og jeg har en hest. Haha, så det å ri hest kan jeg.

Men har på en måte "øvd" meg litt teknikker ogsånt på en gjenstand, men føler det blir helt feil. Og absolutt ikke i nærheten av å ri en hest? Blir bare helt feil

Anonymous poster hash: 53517...f7c

Skrevet

Du har en mann med en penis. Når han ser deg naken blir den erigert. Sett deg så på huk over han og før penis inn i vagina. Deretter sørg for at det oppstår friksjon. Siden mannen ligger i ro betyr det at du må bevege deg opp og ned. Dette kan være slitsomt å gjøre mens du står på huk, så det kan lønne seg å gå ned på kne. Husk at du fortsatt må skape friksjon ved å bevege deg opp og ned.

Ingen er verdensmester første gangen. Ikke vær redd. Bare prøv deg frem og ikke vær redd for å feile litt.

Anonymous poster hash: f8fa2...6ae

Skrevet

Ja, er det egentlig som å ri en hest?

Jeg har aldri ridd en gutt før, og jeg har en hest. Haha, så det å ri hest kan jeg.

Men har på en måte "øvd" meg litt teknikker ogsånt på en gjenstand, men føler det blir helt feil. Og absolutt ikke i nærheten av å ri en hest? Blir bare helt feil

Anonymous poster hash: 53517...f7c

Trust me, exen min hadde hest, og hun kunne ri meg til himmelen for å si det mildt.;) Hum hadde sykt peiling. Du får rytmen og bevegelsene innøvd hvis du kan ri på en hest. Ble kåt av tanken på at hun var en sånn god rytter, hehe.:P

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker best "frem og tilbake" :)

"Opp og ned" gir meg ikke så mye :)

Anonymous poster hash: f5029...d04

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker best "frem og tilbake" :)

"Opp og ned" gir meg ikke så mye :)

Problemet for de fleste er at "frem og tilbake" ikke gir gutten så mye... Så det handler om å finne en god mellomting, noe man bare finner ved å øve masse og prøve seg frem :)

Anonymous poster hash: 65ace...56d

• Liker 1
Skrevet

Problemet for de fleste er at "frem og tilbake" ikke gir gutten så mye... Så det handler om å finne en god mellomting, noe man bare finner ved å øve masse og prøve seg frem :)Anonymous poster hash: 65ace...56d

Jeg er gutt!

Skrevet

Trust me, exen min hadde hest, og hun kunne ri meg til himmelen for å si det mildt.;) Hum hadde sykt peiling. Du får rytmen og bevegelsene innøvd hvis du kan ri på en hest. Ble kåt av tanken på at hun var en sånn god rytter, hehe.:P

At man er flink til å ri på hest betyr ikke at man automatisk er flink til å ri en mann. Nå sier jeg ikke at eksen din ikke var flink altså.

Anonymous poster hash: e0e6b...bbb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...