AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #21 Skrevet 9. februar 2015 TS her! Hahaha, jeg bøyde da meg ikke ned for å lukte på buksa hans! Hvem gjør det ? Nei altså, vi klinte, det ble intenst en liten stund, og det var da vi var ferdig med å kline at jeg luktet det. Luktet ingenting før den tid. Anonymous poster hash: 0ca56...833 Det holder at du svarer en gang! Anonymous poster hash: 563b7...a4b
Uredd Skrevet 9. februar 2015 #22 Skrevet 9. februar 2015 tvilsomt, sæd lukter nesten ingenting Anonymous poster hash: ee0e4...3b1 Å joda. Spesielt for en kvinne med eggløsning vil det være lett å kjenne.
Valetta Skrevet 11. februar 2015 #23 Skrevet 11. februar 2015 Lukter sæd IGJENNOM buksa?? høres rart ut...aldri opplevd
super-s Skrevet 11. februar 2015 #24 Skrevet 11. februar 2015 Å joda. Spesielt for en kvinne med eggløsning vil det være lett å kjenne. Er det sant eller tuller du?
Uredd Skrevet 11. februar 2015 #25 Skrevet 11. februar 2015 Er det sant eller tuller du? Som kvinne går jeg utifra at du er kjent med at luktesansen din varierer i takt med syklusen din og er på topp rundt eggløsningen. Så nei. Jeg tuller ikke.
super-s Skrevet 11. februar 2015 #26 Skrevet 11. februar 2015 Som kvinne går jeg utifra at du er kjent med at luktesansen din varierer i takt med syklusen din og er på topp rundt eggløsningen. Så nei. Jeg tuller ikke. Det har jeg aldri tenkt over. Interessant!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå