Gå til innhold

God kysser = god elsker ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har datet en kar som kysser så bra at jeg sitter der kjempekåt etter at vi er ferdig med å kline. Vi har enda ikke hatt sex da dette er ganske ferskt. Så derfor lurte jeg på om menn som er gode til å kysse som oftest er gode i senga og ?

Anonymous poster hash: e874e...86f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overhodet ikke.

Jeg brukte et halvt liv på å kysse en fyr som ikke kunne bruke tissen sin på noe som helst fornuftig vis..

Anonymous poster hash: 3aafd...acd

Skrevet

Den beste kysseren jeg har møtt på er også den som måtte læres helt opp (forspill, hvordan slikke, sex er ikke ut og inn osv osv). Fyren hadde hatt sex med flere før, men bare ONSs.

Anonymous poster hash: c4bd6...f53

Skrevet

Han jeg er sammen med nå, var det jeg vil kalle en mindre god kysser. Etter det første kysset må jeg innrømme at jeg bekymret meg litt for at han skulle være like keitete og stiv i senga. Men der tok jeg grundig feil! Herregud så positivt overrasket jeg ble! Han er faktisk den første mannen som har gitt meg vaginal orgasme. Med andre ord tviler jeg sterkt på at kyssing og sengeakrobati har så mye sammenheng :)

Skrevet

Om du synes han er god i senga er veldig avhengig av kjemien mellom dere, og den er tydeligvis på plass, så jeg ville tatt det som et godt tegn.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...