Gjest Gjest_Idja Skrevet 10. februar 2015 #41 Skrevet 10. februar 2015 Skal du reise til Nord-Norge må du være tidlig ute. Du er litt sent ute med å planlegge reisen nå, for å få billige billetter. Dette gjelder spesielt ungdomsbillettene, de forsvinner fort!
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #42 Skrevet 10. februar 2015 Skal du reise til Nord-Norge må du være tidlig ute. Du er litt sent ute med å planlegge reisen nå, for å få billige billetter. Dette gjelder spesielt ungdomsbillettene, de forsvinner fort! Det er kjempeviktig det du sier der. Da jeg studerte pleide mine medstudenter fra Finnmark å bestille hjemreisen til jul sånn omtrent ved semesterstart på høsten, og påskeferien tilsvarende tidlig. Selv om dette er mange år siden, er det minst like viktig i dag, siden det er flere som reiser mye. Det er billigbillettene som går først. Anonymous poster hash: b27b2...178
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #43 Skrevet 10. februar 2015 Først bør du fly til Alta. Sjekk billetter hos SAS, Widerøe og Norwegian. Widerøe har f.eks. studentpriser. Fra Alta kan du ta buss. Et annet alternativ er å fly til Tromsø, og buss videre derfra. Evnt. Hurtigruta nordover fra Tromsø, men det koster vel litt mer enn fly kanskje. Anonymous poster hash: d383e...a4d
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #44 Skrevet 10. februar 2015 Skal du reise til Nord-Norge må du være tidlig ute. Du er litt sent ute med å planlegge reisen nå, for å få billige billetter. Dette gjelder spesielt ungdomsbillettene, de forsvinner fort! Det er kjempeviktig det du sier der. Da jeg studerte pleide mine medstudenter fra Finnmark å bestille hjemreisen til jul sånn omtrent ved semesterstart på høsten, og påskeferien tilsvarende tidlig. Selv om dette er mange år siden, er det minst like viktig i dag, siden det er flere som reiser mye. Det er billigbillettene som går først. Anonymous poster hash: b27b2...178 Tusen takk dere, om ikke så har jeg lært noe veldig viktig nå! Skal absolutt huske på det dere sier til neste gang Får trøste meg med at dekningen der oppe er akkurat blitt bra nok til at vi endelig kan skype TS Først bør du fly til Alta. Sjekk billetter hos SAS, Widerøe og Norwegian. Widerøe har f.eks. studentpriser. Fra Alta kan du ta buss. Et annet alternativ er å fly til Tromsø, og buss videre derfra. Evnt. Hurtigruta nordover fra Tromsø, men det koster vel litt mer enn fly kanskje. Jeg skal se på det... når jeg har tatt til meg mot igjen hardt å bli skuffet, hehe TS Anonymous poster hash: f1844...f15
Kjetil E Skrevet 10. februar 2015 #45 Skrevet 10. februar 2015 (endret) Først bør du fly til Alta. Sjekk billetter hos SAS, Widerøe og Norwegian. Widerøe har f.eks. studentpriser. Fra Alta kan du ta buss. Et annet alternativ er å fly til Tromsø, og buss videre derfra. Evnt. Hurtigruta nordover fra Tromsø, men det koster vel litt mer enn fly kanskje. Anonymous poster hash: d383e...a4d Hurtigruta nordover fra Tromsø høres ut som et heller dårlig alternativ. Først et døgn ombord til Honningsvåg og deretter buss om mulig direkte til Lakselv, men tror ikke det er bussforbindelse mellom Honningsvåg og Lakselv og da må du i såfall via Alta. Endret 10. februar 2015 av Kjetil E
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå