Gå til innhold

Symptomer på mensen


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilke symptomer får dere når mensen nærmer seg? Og hvor mange dager før får dere de?



Anonymous poster hash: 8a0e0...698
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Par dager før får jeg mensensmerter og ustabilt humør :bond:

Skrevet

Noen dager før får jeg ømme bryster, murringer og kjennes litt ut som voksesmerter nederst i magen.



Anonymous poster hash: 8a0e0...698
Skrevet

Noen dager før får jeg ømme bryster, murringer og kjennes litt ut som voksesmerter nederst i magen.

Anonymous poster hash: 8a0e0...698

Magen blåser seg også litt opp:(

Anonymous poster hash: 8a0e0...698

Skrevet

Merker ikke noe annet enn at jeg blir full av vann uken før.. Legger på meg 1 kg minst..

Skrevet

Jeg blir ustabil i følelsene, griner for ubegripelige ting. :)

Samt murring i magen.



Anonymous poster hash: ded3e...4b2
Skrevet

Jeg får ekstremt følsom hud et par dager før.



Anonymous poster hash: a43a1...7dd
Skrevet

Jeg får så vondt i ryggen at jeg ikke klarer å gå et par dager før.
Og det å ikke klare å fungerer normalt påvirker humøret. Jeg blir rett og slett sint når jeg ikke en gang klarer å ta på meg sokker uten å måtte legge meg på gulvet og slappe av etterpå.

Skrevet

Jeg får kviser en uke før ca :(



Anonymous poster hash: 249e1...22c
Skrevet

- kviser

- ustabilt humør

- menssmerter

- oppblåst

- dårlig mage

- veldig ømme pupper

- fett hår

- vann i kroppen



Anonymous poster hash: 01b47...f13
Skrevet

Får ingen andre symptomer enn vondt i magen kvelden før, som varer i to-tre dager.

Skrevet

Vondt i magen kvelden før, som varer to-tre dager
Uren hud
Søtsug
Holder på mye vann og hovner opp rundt magen. Går opp rundt 2 kg hver gang, og føler meg så dvask.

Så går det heldigvis over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...